Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stuurkogel welke is de juiste
Stuurkogel welke is de juiste
Online zijn er verschillende merken en uitvoeringen te vinden van de stuurkogels. Is er een methode waarmee ik buiten het kenteken ik kan zien dat ik de juiste heb. Links is hij als eens vervangen, zag ik het merk Meyle en ziet er ook iets anders uit als rechts. Rechts is nu de hoes ingescheurd, zie geen merk alleen een nummer 105374 2 4 op het rubber en wil ik vervangen met ook dan maar een Meyle echter ik kan met kenteken controle nog kiezen uit drie verschillende soorten. Dan lijkt de laatste het meest op die ik links heb
Re: Stuurkogel welke is de juiste
Kijk hier eens bijna onderaan de pagina bij stearing gear. Daar staat als onderdeelnummer 701 419 812 D
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tran ... 001-230/4/
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tran ... 001-230/4/
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Bedankt, ik zie ook 2001 staan, ik neem aan dat het is van tot 2001, die van mij is van 1999 namelijk
Ik las in een van je eerste berichten dat je een California van 2001 had. Vandaar dat ik dat bouwjaar bekeken heb. Maar voor een 1999'er is het hetzelfde onderdeelnummer.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Dat klopt, helaas is die uit 2001 gestolen.
Is een uitlijning nodig na het vervangen van het stuurkogeleind, of is het vooraf inmeten en aantal slagen tellen (moer op de plek houden) voldoende?
Wat is het aanhaalmoment van de moer SLW 19?
Wat is het aanhaalmoment van de moer SLW 19?
- krekwakwol
Ik zou wel uitlijnen, de nieuwe is spelingvrij, dus kans dat de sporing toch iets veranderd.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008