Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Aanschaf T5 camper

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Erdem50

Re: Aanschaf T5 camper

Bericht door Erdem50 »

De NL regels zeker maar kijk eens om je heen in het buitenland dan zie je dat het daar niet zo hard gaat als in NL mbt diesels.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Dropmans

Re: Aanschaf T5 camper

Bericht door Dropmans »

Remco_T5 schreef: 16 okt 2024, 21:46
Dropmans schreef: 26 sep 2024, 10:22
Multivan Generation schreef: 25 sep 2024, 17:42 Over ervaringen van rijden met verschillende motoren in de T6 heb ik eens een topic geopend met daarin een linkje waarin iemand zijn ervaringen beschrijft.

Kan ook wel eens handig zijn
die ben ik idd wel eens tegen gekomen, volgens mij was de conclusie aangaande benzine dat je het best een beetje de hoge vermogens kan hebben (maar opsteller had duidelijk een voorkeur voor diesel)

Toch denk ik dat benzine wel steeds meer gaat leven onder de camperaars, ik denk ook met de nieuwe regeling halftarief, het viel mij op de beurs in Hardenberg op dat mensen er echt naar vroegen
.
Ik ben ook van mening dat een benzine versie wel interessant kan zijn maar het verbaasde mij dan ook dat op de camper en caravan beurs in Utrecht een paar weken geleden allen maar diesel varianten stonden. Ik heb het nog gevraagd maar dat zat niet in het programma en kwam er voorlopig nog niet aan. Wel vreemd. Weten zij meer :groteogen
Bijvoorbeeld Woodpecker heeft af en toe wel benzine campers

Maar zoals gezegd op Hardenberg werd mij verteld dat benzine-versies lastig te verkrijgen zijn, en als ik zelf zoek dan is dat ook zo
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Plaats reactie