Geldt dat voor alle bussen? Dus ook oude T5jes? (zo ja: weer wat geleerd)Multivan Generation schreef: 26 jan 2025, 14:05 Alle verschillende componenten van een zuheizer of standkachel kun je afzonderlijk testen via VCDS.
En dat is wezenlijk iets anders als de auto even uitlezen om te zien welke foutcodes er in staan..
Groeten Peter
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Standkachel (lucht) start niet
Re: Standkachel (lucht) start niet
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Douglas Adams
- Multivan Generation
- Contacteer:
Bij T5-GP ja,
bij de oudere weet ik dat niet zeker.
bij de oudere weet ik dat niet zeker.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik ga dan binnenkort maar eens onder de bus kruipen, en wellicht de unit uitbouwen als de pomp wel lijkt te werken.
Mocht ik niet verder komen kan ik ook voor een Vevor vervanger gaan van 2kW, dan heb ik namelijk altijd de mogelijkheid om de kachel aan te maken… dat is bij de originele alleen maar onder de 7 graden meen ik..
Mocht ik niet verder komen kan ik ook voor een Vevor vervanger gaan van 2kW, dan heb ik namelijk altijd de mogelijkheid om de kachel aan te maken… dat is bij de originele alleen maar onder de 7 graden meen ik..
Heb je het wel over een lucht standkachel? Die 7 graden geldt voor een zuheizer (motorkachel) en dat is een waterkachel.Vanjoy schreef: 28 jan 2025, 11:59 … dat is bij de originele alleen maar onder de 7 graden meen ik..
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Zeker, de luchtkachel. Ik meende dat daar ook die 7 graden van toepassing is; dat zou fijn zijn!