De T5 is als basis een goede nette maar echt als werkbus gebruikte auto.
Laadruimte was helemaal leeggehaald op de vloerplaat na,
Geen sjorogen en dergelijke, dus daar ligt wat werk.
Buitenom wat schade aan de bumpers, achter hoekje ingedrukt geweest, kan denk ik t.z.t. met de bumpers in kleur spuiten wel worden opgelost.
voorbumper mist een hoek van de grille onder in de bumper (los verkrijgbaar???)
Verder wat beginnende bruine pukkeltjes van kleine krasjes steenslag e.d.
De nodige kleine restyle deukjes komen ook wel in een later stadium.
Cabine, stoel begint net zo ongeveer door te slijten, voor de rest alles heel en wel erg vies.
Dat is dus de stand van zaken bij de aanschaf.
Het doel voorlopig is om hem zover te krijgen dat hij in de rij mag staan met de netste bedrijfsbusjes van Nederland.

De punten die worden aangepakt / aangevuld:
A: Laadruimte wanden isoleren, bekleden en stofferen.
A: Vloerbedekking met vloerogen verdiept in de vloerplaat.
A: Extra LED verlichting in de laadruimte
A: Houder nummerplaat tegen de zijwand achterin (niet de standaard clips).
A: Vaste bergruimte voor spanbandjes en verder los slingerende troep.
A: Set mooie 18 inch wielen
B: Bus ca 4 cm verlagen
B: Bumpers in kleur
B: Kleine schades wegwerken
A: APK en onderhoudsbeurt.
B: Chippen naar +/_ 180 PK (nu 102PK)
A: Achteruitrijcamera
A: Fatsoenlijke audio installatie.
A: Set maatwerk stoelhoezen
A: Nieuwe velours vloermat doorlopend.
B: Vloerbedekking stof (van de Caravelle ? had het ook in mijn vorige T5 2007 met het 60 jaar pakket.)
B: 2 enkele stoelen i.p.v. bank en stoel.
B: Extra USB laadpunten in het dashboard.
A: Stuurhoes leder genaaid.
A: Trekhaak ontroesten
Het begin

