De metalen strip/beugel of hoe je het ook wilt noemen komt onder je relais te zitten. Hier heb je dus geen last van.
Dus eerst relais verwijderen, brug plaatsen en dan relais weer terug drukken.
hoe goed kan een normale wijsneus H4 koplamp dit aan? (als ik de hendel vasthoud is het grootlicht veel beter dan zonder het dimlicht erbij, alleen zo lastig die hendel vast te moeten houden)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
Het is niet de bedoeling om H4 (dim en groot licht) lampen te schakelen, maar om de losse lampen te schakelen die in de projekt zwo of angel eyes aan te houden.
Ja, dat snap ik, en straks als ik er een keer geld voor over heb en er niets kapot is aan de bus komen er ook angeleyes in, MET dubbelschakeling (via schakelaartje misschien) maar vroeg me af of "gewone" koplampen het een beetje goed aankunnen als beide functies tegelijk ingeschakeld worden
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon
in mijn discovery had ik 90/100 watt lampjes en dat ging prima (totdat ik na een kwartier stilstaan met lopende motor en brandend licht volgas een waterbak inscheurde.... twee gescheurde koplampglazen en dat na een jaar met de rally-pitjes erin te rijden)
ik vroeg me alleen af of het TE warm zou worden voor de lapmunit (en eventueel ook de pitjes al kun je die makkelijk en relatief goedkoop vervangen)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon