Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Plaatsen Bull en Side Bars!!

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Charles 1065 »

Eindelijk is het zover, ik heb een set sidebars en een Bull bar op de kop getikt!! Komen ook onder een T4 korte wielbassis vandaan en zijn met bevestigings materiaal !! Nu komt het, mijn garage heeft pas tijd op 26 februari....dat is wel heel veel geduld hebben!!
Is er een WJW in de regio Doetinchem- Winterswijk mij uit de brand kan helpen en deze uiteraard tegen betaling onder mijn bus wil prutsen????
Ben zelf niet handig en heb ook weinig gereedschap!! Woon wel vlak bij een Gamma en Fixit!!
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Roger B. (11)61 »

heb je toevallig wel een overdekte (als het echt luxe kan verwarmde) plek om dit klusje te klaren? (brug zullen we maar niet verlangen ;-) )
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Charles 1065 »

Hmmm helaas niet, was inderdaad een stuk makkelijker geweest, zal nog eens kijken, op mijn werk is wel een grote kap schuur die is met de bus, zelfs een auto niet te bereiken! En daar hebben we nu eenmaal helemaal niets aan.....!!! :nuts :nuts
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Roger B. (11)61 »

beetje frisjes nu om op je rug onder een T4 te liggen met een stuk RVS in je handen :groteogen

(DE reden waarom mijn standverwarming nog niet werkt, mijn startmotor nog steeds niet gerepareerd is, de afdekplaat van mijn motoronderkant al 3 maanden op de oprit ligt is ook dat ik buiten moet werken aan mijn bussie.....dus wat niet echt nodig is om te blijven rijden wacht tot voorjaarsweer)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Johan191 »

Hé Superboer. Ik had je met alle plezier even willen helpen, maar ik heb ook nog géén vloerverwarming voor de garage. :bonk
In onze garage past de bus niet, bus te hoog (of de deuren van de garage zijn te laag :bifun ) en dan moet het ook nog s'avonds (in het donker) In de week dat jouw garage tijd heeft heb ik vakantie.
Wanneer de weergoden dan een beetje meewerken, dan wil ik je met alle plezier effe helpen.
Voor die tijd wordt het voor mij ook moeilijk.
Ik moet zelf morgen ook nog met de achterveren aan de gang, nou maar hopen dat het weer morgen meevalt.
Maar ja, daar hoef je ook niet voor op je rug onder de bus te liggen.
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Charles 1065 »

Geeft niks Johan wacht effe af wat er komt en anders maar wachten tot de 26e.............!!!
Maar 1 ding is duidelijk mijn bussie knapt er heftig van op!
Succes morgen met je schokbrekers!! Gr Charles
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10828
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Pascal-141 »

Roger B. schreef:beetje frisjes nu om op je rug onder een T4 te liggen met een stuk RVS in je handen :groteogen

(DE reden waarom mijn standverwarming nog niet werkt, mijn startmotor nog steeds niet gerepareerd is, de afdekplaat van mijn motoronderkant al 3 maanden op de oprit ligt is ook dat ik buiten moet werken aan mijn bussie.....dus wat niet echt nodig is om te blijven rijden wacht tot voorjaarsweer)

... Aaaach komaan Roger ! Je gaat je toch niet laten kennen voor wat koude wind of zo ?? :lach :lach :knipoog
Ik werk bijna dagelijks buiten aan auto's (ik heb nochtans een garage met smeerput , en toch werk ik liever buiten onder de carport), maakt mij niks uit hoor. :knipoog Jas aan en muts over de oren trekken en je kan er weer tegen :yes
:toppie
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
Hans 678
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:36
Locatie: Franeker

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Hans 678 »

Jullie kunnen het hier ook wel even doen hoor, ik heb wel plaats op mijn oprit... :lach
Groeten Afbeelding Hans 678
Afbeelding T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001 Afbeelding
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Plaatsen Bull en Side Bars!!

Bericht door Roger B. (11)61 »

zo'n 75% van mijn dagelijks werk mag ik al in en naast een (met geopend portier) buiten staande auto (inbouw autoelectronica (carkits voertuigvolgsystemen, navigatie en dergelijke) ik probeer het thuis met wat meer luxe te doen... maar de carport staat vol met puin dat nog opgeluimd moet worden sinds de verhuizing....niet echt plek en ook buiten
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie