Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

camperinterieur en dergelijke

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

camperinterieur en dergelijke

Bericht door patrick 468 »

Aangezien ik niet in de gelegenheid ben om naar het Camperweekend te gaan om inspiratie op te doen zoek ik via deze weg een aantal voorbeelden (fototjes, tekeningen,etc.) van een minimalistische indeling van een (zelfbouw) camper.
In mijn bus komt in ieder geval een Multivan-achterbank (we hebben 3 kids, dus ook dito zitplaatsen nodig) en een hefdak van FSL. Maar verder heb ik nog niet nagedacht over bijv. het keukenkastje (met gootsteentje en gaspitje), een klaptafeltje en evt een back-to-back seat achter de bestuurdersstoel.
Mijn plan is om het keukenkastje achter het bijrijdersbankje te plaatsen, is dat wat? of word dan de instap te krap?
Weet iemand trouwens of je in de gordelgeleider van de bestuurdersstoel een extra gordel voor een back-to-back seat kan plaatsen?
Het klaptafeltje en de back-to-back seat komen er trouwens later pas in, ivm. met opnieuw wegen voor de keuring bij de RDW.

O, en weet iemand of je voor de keuring bij de RDW een reservewiel nodig hebt, tegenwoordig worden er ook auto's geleverd met zo'n speciale spuitbus, zou dat dan ook bij bestaande auto's mogen? (scheelt toch mooi in gewicht).
:peace
Gebruikersavatar
Busman
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 dec 2007, 09:10
Locatie: Almelo

Re: camperinterieur en dergelijke

Bericht door Busman »

Hoi,
Ik heb onlangs mijn busje laten ombouwen naar camper .
Volgens mij kun je het zelf beter doen want mij stond het niet echt aan ,over hoe ze het gedaan hadden.
Ik kan je wel zeggen dat je geen reserve band nodig hebt voor het keuren,want ze kijken bijna alleen naar de inrichting bij de rwd.je moet wel tenminste brandstof in je tank hebben om bij het keurings station te komen en weer thuis.
Mocht je nog wat meer willen weten neem maar even contackt met me op.
groetjes busman
:zwaai
Plaats reactie