Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door BigRuud »

De koudste dagen van het jaar en mijn bijverwarming is er volgens mij mee opgehouden. :gif Het duurt nu een eeuwigheid dat mijn kachel en motor warm worden. En het overkomende vliegtuig geluid heb ik niet meer als ik de motor uit doe.

Zijn er mer die er problemen mee gehad hebben?

Moet anders maar ff naar mijn GROTE VRIEND Appie, die kan het vast wel fixen. :lach :lach Of zou die nu alleen maar mercedessen meer doen? anders dit item maar even op het Vito forum posten
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door painter »

BigRuud schreef:De koudste dagen van het jaar en mijn bijverwarming is er volgens mij mee opgehouden. :gif Het duurt nu een eeuwigheid dat mijn kachel en motor warm worden. En het overkomende vliegtuig geluid heb ik niet meer als ik de motor uit doe.

Zijn er mer die er problemen mee gehad hebben?

Moet anders maar ff naar mijn GROTE VRIEND Appie, die kan het vast wel fixen. :lach :lach Of zou die nu alleen maar mercedessen meer doen? anders dit item maar even op het Vito forum posten
Denk inderdaad dat je weinig kans maakt bij Appie, rijd je toch gewoon effe naar je dealer.
Mag weer niks kosten zeker,en wel je klanten oplichten met die MDF keuken kastjes.
tip: zit er wel diesel in je tank ?????????????//
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door BigRuud »

Geachte moderator, kunt u iets aan die wildgroei van domme antwoorden doen? :politie Ik post hier een serieuze vraag en krijg dan zulke antwoorden, ik wou dat Benardie er nog was, die was tenminste serieus en kwam met goed onderbouwde conlusies en antwoorden. :lach :lach

Zullen straks zeker weten veel Vito rijders overstappen op een T5, want in maart zal dan het Vito forum wel vervuild worden met domme commentaren en schildersfeiten. :bifun :bifun
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door Guus NLB »

:klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen

Guus
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door Jeroen T5 204 »

Overkomend vliegtuig geluid lijkt me niet helemaal gezond :ie Was zeker toen al aan het stuk gaan. :groteogen
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door painter »

Nee, ze hebben daar alleen nog maar een trekschuit.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door vaniac »

Ik zou bij de dealer het storingsgeheugen laten uitlezen. Het is mogelijk dat de kachel door een of andere storing vergrendeld is. Dit heb ik ook al eens gehad. De dealer heeft toen het systeem gereset en sindsdien heeft de kachel weer probleemloos gefunctioneerd.
John
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:37

Re: Bijverwarming doet het niet meer, volgens mij.

Bericht door John »

Het is wel eenvoudig te controleren of hij het nog doet.
Als het buiten koud genoeg is auto starten enkele minuten wachten.
Je arm onder de auto ter hoogte van de bestuurderstoel doen en voelen of er warme
lucht uit het uitlaatje van de bijverwarmer blaast.

groet john.
Plaats reactie