Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

weer eens pech

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

weer eens pech

Bericht door carl »

heb weer schade lings achter op de bumperhoek en ja geen kaart of tel van sorry :gif :gif :gif
snap dat niet hoor. en heb een brief ge had van mijn verzekerig dat ze niks meer kunnen doen voor me van mijn zij schade van voor tot achter gaat dus van trede 10 naar trede 4. van 60% korting naar 20% :groteogen daar wort je ook niet vrolijk van toch.

en dan ook nog ff dit: nou geluk bij een ongeluk eigelijk was een weekje in zwitsenland hoorde we wel eens wat pieppen ach laat maar dachten we, nu dan van daag blijkt dat mijn rem blokken achter op waren dus ijzer op ijzer WHAAAAAAAA :muur :muur :muur Gulukig was er niets gebeurt. ik mijn broer gebeld voor morgen kan hij hem gelijk maaken kom ik bij hem aam geeft de computer een beurt aan over 3000 km :groteogen, nou ja schijven en blokken, klein beurtje en hij is klaar voor de zommer vacantie. op naar spanje :jump :jump :jump

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33894
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door Multivan Generation »

Misschien kun je de schade voorleggen aan het waarborgfonds.
Die is voor dit soort zaken, waarbij de dader onbekend is en/of doorgereden is..

Niet geschoten is altijd mis he :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: weer eens pech

Bericht door koos 890 »

Carl wordt het niet eens tijd om rondom de bus din-balken te monteren , daar ze jou "lievelingetje" als bots wagen gebuiken .
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door carl »

koos 890 schreef:Carl wordt het niet eens tijd om rondom de bus din-balken te monteren , daar ze jou "lievelingetje" als bots wagen gebuiken .

:ie :nuts ik zou het bijna doen ja of maar mechien in een glaze kast zetten.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door carl »

Multivan Generation schreef:Misschien kun je de schade voorleggen aan het waarborgfonds.
Die is voor dit soort zaken, waarbij de dader onbekend is en/of doorgereden is..

Niet geschoten is altijd mis he :knipoog

Ha ja daar heb ik nog niet eens aan gedacht maar hoe werkt zo iets dan???? wel eens vangehoort ja maar nog nooit
gedaan zo iets.

iemand hier ervaring mee??

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Dik
Berichten: 77
Lid geworden op: 31 jan 2007, 19:39
Locatie: Harlingen

Re: weer eens pech

Bericht door Dik »

Carl,

Ik had een maand of twee geleden ook schade waar geen afzender bijstond. Mijn verzekeringsmaatschappij wilde het wel bij het Waarborgfonds aanmelden (ik weet niet of elke verzekering die service biedt), maar ik begreep dat er drie eisen zijn:
- Je moet aangifte doen bij de politie
- De schade moet veroorzaakt zijn door een motorvoertuig
- Er moet een getuige zijn die op z'n minst kan bevestigen dat je auto nog geen schade had voordat je hem parkeerde.

Dit laatste punt is helaas vrijwel altijd een probleem... Ik heb dan ook zelf moeten betalen.
Oh ja, ze hebben een website: http://www.waarborgfonds.nl

Succes,

Dik
Laatst gewijzigd door Dik op 05 mar 2008, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dennisvt4
Berichten: 1238
Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:02
Locatie: midden in nederland

Re: weer eens pech

Bericht door dennisvt4 »

ik heb ondertussen ook al zo`n @*!*@*!*!@*@#*&# te kort langs de auto gehad en dus een streep op de bumper, heb het maar zoveel mogelijk weg gepoets,

zie maar een getuige te vinden die het gezien heeft of het kan verklaren dat valt nooit mee
Afbeelding

eens vw altijd vw , alleen nu met een wat grotere kofferbak :)

tdi 102 pk acv lwb
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: weer eens pech

Bericht door koos 890 »

Wat ik weet is een proces verbaal van de politie en een getuige dat je heel ben weggereden en met schade ben terug gekomen (dit kan een familielid zijn of een goede buurman/vrouw ) en als je het helemaal voor elkaar wil hebben reden ze met je mee . Deze schrijft een briefje naar het waarborg fonds , dat de bus heel was dat je de winkel in ging en dat deze stuk was dat je terug kwam .
Maak hier een copie van dat je allebei het ong. zelfde verhaal heb . Deze brief samen met het proces verbaal opsturen naar het waarborg fonds en je heb goede kans dat deze uitbetalen . Oja je moet er ook een proforma- rekening bij doen . Dit is een rekening
van de garage wat het gaat kosten om te maken. En ik geloof dat er een eigen bijdrage bij zit maar dat weet ik niet zeker.

SUCCES
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door Johan191 »

Hoi Carl, ik heb nog een praktijkvoorbeeld voor je.
Ik heb een aantal jaren geleden toen ik nog in een JAP rondreed met laaghangende voorspoiler een loslopende bouvier voor de auto gehad.
Het ging niet eens zo hard, maar de gril, een spatbord, de nodige lampen en de bumper hadden een flinke opdonder gehad.
Wonder boven wonder is deze hond er nog vandoor gegaan ook en de eigenaar was natuurlijk nergens te vinden.

Ik heb de politie er bij gehaald, en er is een rapport opgemaakt. De plukken haar zaten nog in de restanten van de gril en dat stond ook in het rapport. Getuigen had ik niet.
Aanvraag met bijlage richting waarborgfonds, en zonder problemen is de schade vergoed.
Zo kan het dus ook.
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door carl »

oke zeer nuttige info alle maal gaat zeker ff werk van maken dan wjwer's :toppie

zal nog ff een fototje van mijn schade maken en ff hier plaatsen.


Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33894
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door Multivan Generation »

Ze hebben vorige week 5 auto's bij ons in de buurt bespoten met zwarte verf.
Ramen, lak, nummerborden, logo's, spiegels en koplampen en achterlichten waren doelwit.

Baal ik even dat ik 2 auto's daar had staan, ik kon het er van 2 gaan afhalen.

Ik hoop dat ze de daders vinden!!! :politie :politie
Niet leuk...

@ Carl,
ik hoop dat je er verder mee komt.. :alarm
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: weer eens pech

Bericht door carl »

Hee peter

bedank hoor gaat zeker mee aan de gang.

wand ze hebben de golf van mijn vrouw ook flink te pakken gehad de achter kand gekrast en de zij kanten bekrast L+R van voor tot achter en de R buiteb spiegel er af getrapt.

voor de deur nog wel dit is wel ff geleden maar wel aangifte van gedaan :alarm had het al een keer hier gemeld maar niet over het waar borgfons ge had.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Plaats reactie