Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

interieurfilter waar zit die ?

vragen over de T5
Plaats reactie
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

interieurfilter waar zit die ?

Bericht door johnny van de voorde »

Beste collega's transporter-rijders,

Als Ik de motorkap open en door de plastic afdekkap, net onder de voorruit kijk, in de linkerhoek, dan zie Ik de ventilator (aanjager) van de verwarming. Zit de interieurfilter daar normaal niet voor ? Ik heb hem nochtans besteld uit de optielijst maar kan hem niet vinden. Of zit deze binnen achter de aanjager mischien ????

Ik hoor het wel , en moest er iemand zijn met een foto, dan was het nog mooier !

Alvast bedankt.

John.
Eelco151
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:47

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door Eelco151 »

Afdekkap in beenruimte bijrijder verwijderen en daar zit ie. Smalle afdekkap met 2 schroeven bevestigd, filter zit er verticaal in.
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door johnny van de voorde »

Dank je wel,
morgen gelijk controleren !

John.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door matje86 »

johnny van de voorde schreef:Beste collega's transporter-rijders,

Als Ik de motorkap open en door de plastic afdekkap, net onder de voorruit kijk, in de linkerhoek, dan zie Ik de ventilator (aanjager) van de verwarming. Zit de interieurfilter daar normaal niet voor ? Ik heb hem nochtans besteld uit de optielijst maar kan hem niet vinden. Of zit deze binnen achter de aanjager mischien ????

Ik hoor het wel , en moest er iemand zijn met een foto, dan was het nog mooier !

Alvast bedankt.

John.
UP
zijn er foto,s van?
morge maar eens doen van de t4 :werkaanT4
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door Jakob G »

johnny van de voorde schreef:Beste collega's transporter-rijders,

Als Ik de motorkap open en door de plastic afdekkap, net onder de voorruit kijk, in de linkerhoek, dan zie Ik de ventilator (aanjager) van de verwarming. Zit de interieurfilter daar normaal niet voor ? Ik heb hem nochtans besteld uit de optielijst maar kan hem niet vinden. Of zit deze binnen achter de aanjager mischien ????

Ik hoor het wel , en moest er iemand zijn met een foto, dan was het nog mooier !

Alvast bedankt.

John.
Misschien het je het al voor elkaar, als je de filter uit haalt, moet de nieuwe er ook in, als je het er net uit hebt zet de blower even op vol, je hebt kans dat er nog aardig wat grof rommel uit komt, adem het niet in kans op veel fijnstof. :T4politie

Groet,
Jakob. :wjw
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door matje86 »

Jacob ik denk dat het filter gelukt is, heb al sinds 2008 niks meer gehoord
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: interieurfilter waar zit die ?

Bericht door Jakob G »

matje86 schreef:Jacob ik denk dat het filter gelukt is, heb al sinds 2008 niks meer gehoord
Och matje86, we moeten maar zo rekenen dat we nog iets toegevoegd hebben voor anderen die voor het zelfde probleem staan.
Of de fijnstof is fataal geworden, denk je niet dat er veel in zit, wij hebben veel achter vrachtwagens gereden. :nuts :ie

Groet, :zwaai :wjw
Jakob.
Ps, toch nog iets gevonden;
Re: diesel geur in cabine
Ongelezen berichtdoor johnny van de voorde » Za Nov 10, 2012 18:18

gwensuppers schreef:
Hallo mensen.
Ik heb last van uitlaatgassen binnen in de bus.
Het is dus alleen als ik stil sta met lopendemoter.
Volgens de computer is er niks aan de hand en is de computer is de roetfilter schoon.
Weet iemand wat het kan zijn ??
:T54LIFE


yep: ook jij hebt last van lekkage van de uitlaat ter hoogte van de turbo , uitlaatspruitstuk enz... Ook voor jou geldt: even de plantenspuit erbij , afwasmiddel erin schudden en inzepen die handel tot je ergens luchtbellen ziet verschijnen. Uiterraard doe je dit met stationair draaiende motor.

Suc-6

John
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Plaats reactie