Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bus verkeerd op de brug...

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Gerard 136 »

Kijk ik tijdens het wassen nog eens goed naar een rare lakbeschadiging op mijn linker dorpel, blijkt de dorpel van onderaf te zijn ingedrukt tot tegen de onderkant van mijn deur :ie :gif :muur :muur :muur :gif

Bij nader onderzoek blijkt dat ze mijn splinternieuwe bus verkeerd op de brug hebben gezet, met de rubberblokken niet onder de steunpunten, maar onder het midden van mijn dorpels. Ook de plastic bodemplaten zijn aan weerskanten gescheurd. Nou heeft hij na de aflevering maar een keer op een brug gestaan voor een FLON behandeling, dus die vrienden heb ik even een bezoek gebracht....

Ik noem hier natuurlijk geen namen om Henk niet in verlegenheid te brengen, maar misschien hebben jullie in de toekomst iets aan deze ervaring. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt....
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Fred loodrecht »

tsjonge jonge jonge, niet te geloven , wat een runderen heb je toch rondlopen,ik zou helemaal uit mijn dak gaan als ik dat zag.
Sommige mensen moet je gewoon patatzakjes laten vouwen en voor de rest nooit meer ergens aankomen
Ik leef met je mee, ben wel benieuwd hoe ze dat nou oplossen.
Trouwens wel jammer dat je dit niet kunt melden hier, hier kan je niet genoeg mensen tegen waarschuwen

Sterkte!
Fred
belgacom
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mar 2007, 19:55
Locatie: zoutleeuw (Belgie)

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door belgacom »

Heb hetzelfde gehad. De VW garage moest mijn banden wisselen en ook verkeerd op de brug gezet waardoor mijn bodem paneel (of panelen) beschadigd of los raakten. Tijdens het wegrijden kwam er dus meteen een klapperend geluid onder de wagen vandaan. Het was bijna sluitingstijd, dus de chef werkplaats vroeg of ik de volgende dag wilde terugkomen..... Ben toen redelijk geirriteerd geworden en duidelijk gemaakt dat ik als zelfstandige al tijd genoeg verlies door die garagebezoeken. Uiteindelijk een monteur gevonden die wilde overwerken en de boel na ruim een uur gerepareerd had.

De 2e keer ben ik mijn banden gaan wisselen in een bandencentrale, en weer hetzelfde. ik dacht dat ik uit elkaar knalde!
met vriendelijke groet,

Wilco 244
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door vaniac »

Datzelfde is mij al eens overkomen bij een Golf. Bij het bandenbedrijf hadden ze de krik onder de vloer gezet en op deze wijze de bestuurdersstoel 5 cm. opgekrikt :bonk :bonk :bonk :gif :gif :gif :muur :muur :muur :muur . Er is toen een autoschadebedrijf aan te pas moeten komen om de boel weer te herstellen. Ik heb uiteraard een andere bandenboer gezocht na dit voorval.
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Henk250 »

Tis te hopen dat ze schuld bekennen,immers als je geen hard bewijs hebt.......
Ik zou wel even duidelijk maken wat ik dan dacht.

Succes en sterkte.


:T54LIFE
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Jeroen T5 204 »

Zulke ongein gebeurd bij een dealer ook, mijn bus moet morgen weer heen voor lekkage problemen.

Kan ik de hele dag weer in de zenuwen zitten hoe ik mijn bus weer krijg :nuts
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Gerard 136 »

Misschien moeten we een T5 slachtofferhulp oprichten.... :nuts :nuts :nuts
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: Bus verkeerd op de brug...

Bericht door Jeroen T5 204 »

Kreeg gisteren mijn bus weer, lekkage opgelost. Had nog een probleem met radio ontvangst.

De opbrengst van gisteren: dashbord beschadigd na uitbouwen radio, radio beschadigd, mijn grijze velours bekleding op de bodem onder het bruine garage stof.

En dat na een gesprek wat ik laatst gehad heb met de directie, heeft blijkbaar weinig geholpen mijn toespraak :nuts
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Plaats reactie