Ben de fiere toekomstige eigenaar van een zwarte T5, hij ging normaal pas eind Juli geleverd worden, maar staat nu al te blinken in de VW garage. Spijtig genoeg kan ik hem nog niet gaan halen want er moet nog eea. veranderd worden aan de inschrijving van m'n zaak, dus het zal pas binnen 2 weken zijn.

Anyway, ik denkdus zo'n dubbel din Kenwood 8220 te bestellen maar zou er dan ook graag de gepasten (lees : goeie) speakers in hebben.
Paar vraagjes daarover :
1. Waar bouwen jullie de subwoofer in ? Ik heb alleen 2 aparte zetels vooraan. Ik meen hier reeds gelezen te hebben dat ze onder de passagiersstoel ingebouwd worden ?? Ik vraag me af waar precies.
2. Ik dacht een bak te maken tussen de 2 voorzetels en daar een subwoofer in te steken, maar er is maar een dikke 20 cm. tussen beide zetels, daarenboven zit de handrem ook nog eens in de weg. Heeft iemand dit al gedaan, of nog beter, bestaan er zo'n kant en klare bakken ?
3. De standaard speakers wil ik ook vervangen door deftigere speakers. Welke modellen zijn compatibel qua afmetingen ? Welke merken zijn tegenwoordig goed van klank (en vooral bass dan) ?
4. Die Kenwood geeft 4 x 45W, is dat genoeg voor de speakers in de deuren of neem ik best een versterker niet alleen voor de sub, maar ook voor de speakers in de deuren ? En indien ja, waar stellen jullie die versterker op ?
Alvast bedankt !