Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Fietsers versus T5

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Schildertje »

Crashtest met filmpjes van de T5 zijn hier te bekijken:

http://www.euroncap.com/tests/VW_T5_2008/326.aspx
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Fred loodrecht »

staat toch t5 boven dit forum? of viano?

Duid een beetje op onzekerheid als je nu opeens je ex automerk af gaat kraken omdat je naar een ander merk bent overgestapt.
En ook niet een beeeetje boel voorspelbaar gedrag.

Misschien heb je wat steun nodig; Painter, je hebt het goed gedaan hoor !!!!


:knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog :knipoog
Laatst gewijzigd door Fred loodrecht op 30 mei 2008, 23:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Fred
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Henk250 »

Waarschijnlijk komt dat door het feit dat op het V6 forum niks nieuws wordt gemeld de laatste weken
door de drie gebruikers daar.
Dan komt ie hier maar wat feiten vertellen die al langer bekend zijn,maar ach,we hebben allemaal
wel wat.



:lach :lach
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door theo »

hallo mensen
het afzeiken van de bekende schilder is leuk,
maar volgens mij gaat het nu helemaal fout
en wordt dit teveel op de man gespeeld.
laat ieder in zijn waarde of hij nou in een t5 rijdt of in een ster.
painter blijft een weetjeweller die veel goeds aan het forum heeft toegevoegt, ook als hij tijdelijk in een ster rond rijdt.
mocht ik de humor verkeert begrijpen, dan dit niet als geschreven beschouwen. maar volgens mij zijn er vele weetjewellers die er zo over denken als dat ik doe.
theo
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door painter »

theo schreef:hallo mensen
het afzeiken van de bekende schilder is leuk,
maar volgens mij gaat het nu helemaal fout
en wordt dit teveel op de man gespeeld.
laat ieder in zijn waarde of hij nou in een t5 rijdt of in een ster.
painter blijft een weetjeweller die veel goeds aan het forum heeft toegevoegt, ook als hij tijdelijk in een ster rond rijdt.
mocht ik de humor verkeert begrijpen, dan dit niet als geschreven beschouwen. maar volgens mij zijn er vele weetjewellers die er zo over denken als dat ik doe.
theo

Hoi Theo,

Sympathiek dat je er zo over denkt, maar gelukkig heb ik een dikke huid, dus reacties op mijn onderwerpen toets ik altijd aan de schrijver in kwestie.
En aangezien ik iedereen respecteer, die een reactie plaatst ga ik er maar vanuit dat het goed bedoeld is.
In feite heb ik op deze site niks meer te zoeken, maar ik vindt het gewoon een leuke site, en zal daarom blijven reageren.
Tja, en dat ik nu in een ander merk stuur, wil nog niet zeggen dat ik VW afkraak o.i.d.
Gewoon eens in een ander merk sturen die wel bied wat ik prettig vindt ( een dikke V6 is toch wel erg lekker),en eens een tijdje tegen een ander dashboard aankijken.
Maar goed, wat de boer niet kent, vreet ie niet.
Dat ik nu een beetje doordraaf over mijn nieuwe auto, kan te maken hebben dat hij mij erg goed bevalt.
Dat iemand anders daar anders over denkt, vind ik geen punt.
Zolang als ik niemand beledig of schoffeer om zijn keuze, heb ik recht van spreken lijkt mij.
Komt bij, dat ik tenminste nog wat stof tot praten / schrijven op dit forum veroorzaak.
Goed, genoeg gepraat, ik ga nu mijn auto in pakken, zodat ik morgenvroeg richting Spanje zal afreizen.
Lekker 3 weken even niksen, en zo nu en dan de handleiding even doorlezen :nuts :nuts .
Ik wens een ieder een paar prettige Oranje weken, en voor de anti voetbal leden stel ik voor, om eens lekker te gaan dammen / mens erger je niet etc.etc.etc.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Schildertje »

Enige juiste reactie collega :jumpklap Veel plezier met je nieuwe bus, en uiteraard een prettige vakantie toegewenst !
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Henk250 »

Goed geantwoord Andrey,er zijn al genoeg bemoeizieke lui op de wereld die menen dat ze een ander
de les moeten lezen omdat ze nergens de zon zien schijnen.

Goeie reis,en ik zie je over een dag of 10 daar,bel me als ik nog wat extra mee moet brengen.




:lach :lach
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door painter »

Henk250 schreef:Goed geantwoord Andrey,er zijn al genoeg bemoeizieke lui op de wereld die menen dat ze een ander
de les moeten lezen omdat ze nergens de zon zien schijnen.

Goeie reis,en ik zie je over een dag of 10 daar,bel me als ik nog wat extra mee moet brengen.




:lach :lach
Neem nog wat extra houtskool mee,en de zon ?, afgelopen week vielen er hagelstenen zo groot als vrije uitloopeieren.
Maar goed, je gaat me missen op dit forum de komende 4 weken :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Fred loodrecht »

painter schreef:
Henk250 schreef:Goed geantwoord Andrey,er zijn al genoeg bemoeizieke lui op de wereld die menen dat ze een ander
de les moeten lezen omdat ze nergens de zon zien schijnen.

Goeie reis,en ik zie je over een dag of 10 daar,bel me als ik nog wat extra mee moet brengen.




:lach :lach
Neem nog wat extra houtskool mee,en de zon ?, afgelopen week vielen er hagelstenen zo groot als vrije uitloopeieren.
Maar goed, je gaat me missen op dit forum de komende 4 weken :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Hé heren,

fijne vakantie!
Fred
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door theo »

jij begrijpt de boodschap dus echt niet Henk 250 :zwaai :zwaai
Henk250 schreef:Goed geantwoord Andrey,er zijn al genoeg bemoeizieke lui op de wereld die menen dat ze een ander
de les moeten lezen omdat ze nergens de zon zien schijnen.

Goeie reis,en ik zie je over een dag of 10 daar,bel me als ik nog wat extra mee moet brengen.




:lach :lach
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Henk250 »

jij zegt het Thea,jij zegt het.




:lach :lach
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Fred loodrecht »

theo schreef:jij begrijpt de boodschap dus echt niet Henk 250 :zwaai :zwaai
Henk250 schreef:Goed geantwoord Andrey,er zijn al genoeg bemoeizieke lui op de wereld die menen dat ze een ander
de les moeten lezen omdat ze nergens de zon zien schijnen.

Goeie reis,en ik zie je over een dag of 10 daar,bel me als ik nog wat extra mee moet brengen.




:lach :lach

Nee, jij begrijpt het??
Je denkt toch niet echt dat ik mensen beoordeel op het type of merk auto dat ze rijden??
Ik vind de t5 een mooie auto maar het is maar een hoopje blik en allemaal erg betrekkelijk.

Dat Painter zich aangesproken voelt?? tja

kijk maar eens naar zijn topics of op het viano forum wat er over weetjewel geschreven word, word ook niet verwijderd.

Dit is het laatste woord wat ik er aan vuil maak, ik zeg vind ik ook niks verkeerd en degene die wederom de oftopic grenzen weer overschreed wierpe de eerste steen.
Fred
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Henk250 »

Helemaal mee eens Fred.

Automerk is een kwestie van persoonlijke smaak,belevenis en ondervinding.
Geen smaak hebben is veel erger mijn inziens.


Einde discussie.


:T54LIFE
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
theo
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:45
Locatie: almere
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door theo »

ik laat het maar verder zo met deze twee valt toch geen normaal gesprek te voeren
raar volk die t 5 rijders
zie onze site voor een mooi hekwerk sier-hekwerken!
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Fietsers versus T5

Bericht door Fred loodrecht »

theo schreef:ik laat het maar verder zo met deze twee valt toch geen normaal gesprek te voeren
raar volk die t 5 rijders
En dan wat over mij zeggen?Als je het niet meer red, met een kat de discussie beëindigen?

niet een klein beetje generaliserend, was dat een grapje?
Fred
Plaats reactie