Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Toetert vanzelf claxon?

vragen over de T4
Plaats reactie
kafali
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 apr 2008, 11:09
Locatie: Puttershoek

Toetert vanzelf claxon?

Bericht door kafali »

Mijn claxon gaat vanzelf toeteren zodra ik mijn stuur in richting verander,dus de zekering maar eruit gehaald.
Heb wel wd 40 tussen stuur gespoten maar mocht niet erg baten.
Ivm met een airbag durf ik niet te veel te rommellen aan mijn stuur ,heeft iamand deze probleem ook wel eens gehad? :ikrij
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Toetert vanzelf claxon?

Bericht door Harry 341 »

Hallo,ja dat gebeurt wel vaker.Dan is de sleepring die achter het stuur zit waarschijnlijk gebroken.
Het stuur zal er dan toch af moeten,hoe dat (veilig) kan staat bij tips en trucs,Electrisch en dan "stuur airbag loshalen".....
vr.gr.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
kafali
Berichten: 62
Lid geworden op: 06 apr 2008, 11:09
Locatie: Puttershoek

Re: Toetert vanzelf claxon?

Bericht door kafali »

Met een helm op ofzo :ie ?
geintje ,maar bedankt voor de info
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Re: Toetert vanzelf claxon?

Bericht door Bikevouwer »

Bij mij had 1 van de 2 claxons interne sluiting waardoor die spontaan begon te loeien, dus draadje van de claxon afgetrokken en verder met nog maar 1 claxon
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: Toetert vanzelf claxon?

Bericht door hendrikus »

heb hier voor een poosje terug ook een vraag over gesteld.

Heb mn stuur er ff afgepakt en de sleepring ff een stukje terug gebogen. Het veertje/ ring stond denk ik gewoon te ver omhoog en nu is het hele probleem opgelost en ik kan mn toeter weer gewoon gebruiken. Ik heb toen van nood de 2 veertjes die achter de naafkap zitten eruit gehaald en toen had ik ook geen toeter meer.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Plaats reactie