Hoi Harry dank je.
Inderdaad zoals Peter al schreef heb ik het allebei, en kan later alsnog een hefdak plaatsen om voor het kwarttarief in aanmerking te komen. Hefdak is een fiscale eis en geen technische eis.
Geeft me wat meer speel ruimte met het interieur zonder direct "strafbaar" te zijn.
Hallo Peter, ondanks alle regels kun je met creativiteit toch nog een heel eind komen
![fun :lach](./images/smilies/lach.gif)
,gelukkig maar.
De telefoontjes en het feit dat jij in eerste instantie maar twee zitplaatsen vermeld kreeg hebben mijn creativiteit onder hoogspanning gezet want dat gel*l moest ik niet hebben, daar had ik ook geen tijd voor want bij de camper keuring woog mijn bus precies 1750 Kg, en daarna met de nieuwe motor nog 1720 kg en hetzelfde camper interieur!
![fun :knipoog](./images/smilies/knipoog.gif)
. En had nog maar drie weken voor ik op vakantie ging! En moest ook nog naar Lelystad. Creatief of niet???
BPM viel mee ik had in eerste instantie minder uitgerekend maar had een probleem met de douane beambte, deze vond het niks, niet eens een camper of bestel auto, terwijl hij net daarvoor door de RDW als kampeerauto was goedgekeurd.
Gelukkig zag deze man de onredelijkheid van het geheel in en na wat heen en weer praten zijn we tot een compromis gekomen wat voor hem aanvaardbaar was en voor mij meer dan redelijk.
En inderdaad,102 Pk met 150 Pk koeler. Mooi strak en je houdt wat ruimte bovenin zonder veel te moeten demonteren als je wat te sleutelen hebt.
Hoi Bart, hefdak komt nog maar wilde eerst de camper en de motor officieel hebben, en de hefdaken liggen niet voor het oprapen, wil dan ook een groot dak en het is veel werk en het geld is even op. Dus vandaar! :kijkt
Nog een par foto's: Plaatsen van linker achterraam.
![Afbeelding](http://img28.picoodle.com/data/img28/3/8/26/f_DSC01500m_a60b24a.jpg)
Groet, Oskar.