en voor de zwarte...

Netjes afgewerkt,
geleverd compleet met lampjes,
de buitenkant is van kunststof ook de lens.
Het geheel voelt stabiel aan..
Een setje gekocht voor iemand die nu,
niet kan wachten totdat hij thuiskomt..

Prettige dienst hoor

bartt4 schreef:essen ok
daar ga ik ook voor maar heb maatje ook met t4 die wou graag iets met dag lichten. Zat netff te googelen tis van de zelfde makers als de koplampen die ik in me polo heb en die doen het goed. was eigenslijk voor een seat ibiza maar passen ook in polo 6kv (variant en classic en caddy) alleen stekker ff aanpassen. voldoen me prima maar inme eigen t4 worden het golf 4 koplampen. als me handjes weer normaal funcioneren. as dinsdag word er geopereerd en dan paar week rust en hopelijk doen ze het dan weer als voorheenMultivan Generation schreef:bartt4 schreef:essen ok
Jij ging toch voor Golf 4 koplampen?![]()
Het zijn wel geen echte angel-eyes ... maar als je dit nu vorige week geantwoord had op mijn vraag (viewtopic.php?t=17036) he Peter, dan had ik volgend weekend ook kunnen klussen ... want dan hed ik je gevraagd of je voor mij ook zo een setje zou meegebracht hebben.Multivan Generation schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
En Luckske,Het zijn wel geen echte angel-eyes ... maar als je dit nu vorige week geantwoord had op mijn vraag (viewtopic.php?t=17036) he Peter, dan had ik volgend weekend ook kunnen klussen ... want dan hed ik je gevraagd of je voor mij ook zo een setje zou meegebracht hebben.
Lucske