Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

california beach ook in Nederland ?

vragen over de T5
manuelt3
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jul 2008, 14:05

Re: california beach ook in Nederland ?

Bericht door manuelt3 »

Deze link zou het wel moeten doen

http://uk.geocities.com/zeilboot420/Inf ... _Beach.pdf

Een tijdje geleden liet een verkoper mij al weten dat de Beach standaard niet als kampeervoertuig zou kunnen worden ingeschreven. Hij voldoet nl. niet aan alle voorwaarden (o.a. vaste kookgelegenheid). Eventueel kan je hem nadien wel aanpassen en via procedure 'alleenstaand geval' laten inschrijven als kampeervoertuig.

Jammer dat hij nog niet te bezichtigen is.

groeten

Manuel
wannes
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 aug 2008, 14:15

Re: california beach ook in Nederland ?

Bericht door wannes »

haha Manuel,

Al te grappig. Ik zie net via de documentatie in die bijlage dat we bij dezelfde garage gaan. en dus ook waarschijnlijk dezelfde persoon lastigvallen. Van waar ben je dan ergens?
manuelt3
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jul 2008, 14:05

Re: california beach ook in Nederland ?

Bericht door manuelt3 »

... ik begon ook al zoiets te vermoeden aangezien we nogal gelijktijdig het heuglijk nieuws ontvingen.

Ik ben van Deurne, maar dan 'aan de andere kant van het park' t.o.v. de garage.

Eigenlijk ben ik eerder per toeval in die garage binnengestapt want ik verwachtte eerder heil en nieuws van Beerens maar die hebben tot nu toe nog niets laten horen hoewel ze hadden gezegd me op de hoogte te houden.

Van waar ben jij ? Word je de 1ste Belgische Beach klant ? Zelf zijn we nog in dubio want echt beach-basic vind ik de prijs niet. Is natuurlijk relatief als je het vergelijkt met een california comfortline. Maar aangezien wij de laatste tijd vooral naar de combi-uitvoering keken (en naar de Franse concurrentie die met kortingen zwaait van 23%)... Heb nog niet gepolst wat jaareinde, slabakkende autoverkoop of komend autosalon oplevert aan kortingen voor de Beach. Voor een combi was dat tot voor kort 7,5% bij een eerste voorstel.

groeten

Manuel
Plaats reactie