Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Momentsleutel. Draaimomentwaarde velgen T4

vragen over de T4
stijnh
Berichten: 1146
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:07

Re: Momentsleutel. Draaimomentwaarde velgen T4

Bericht door stijnh »

VWeric schreef:
bartt4 schreef:heb zelf in me bus een wiel sleutel met uitschuifbare handvat bijna 80 cm dan maak je je het zelf wat makkelijker onderweg tijdens pech en in geschoven neemt die weinig ruimte in.

Prima alternatief voor een luchtsleutel.
De meeste uitschuifbare wielslleutels die ik ben tegengekomen gaan niet verder dan ca. 50 cm.
Als vutter heb ik toch meer aan een wielsleutel van 80 cm vanwege de grotere hefboom.
Maar waar vind ik een dergelijke uitschuifbare wielsleutel van max. 80 cm lengte?
in de lidl hebben ze die gehad
je gelooft het nooit maar je kan er de bouten van je t4 mee losdraaien zonder te breken
eerste keer dat ze iets deftig hebben in de lidl

we hebben ook zo'n uitschijfbare sleutel gekocht voor in de auto, die gebruik je eigenlijk toch nooit dus het is wat weggesmeten geld om daar een dure voor te kopen
die uitschuifvergrendeling is wel al kapot , ik heb de twee delen aan elkaar gelast :lach

maar goed, in elk geval beter als de originele sleutel
Ik rijd T-vier met veel plezier!! :ikrij
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Momentsleutel. Draaimomentwaarde velgen T4

Bericht door bartt4 »

Goede autoshop etc en las dus ook de liddl tja hoeft niet top te zijn je gebruikt het enkel in een noodgeval maar is verdomde makkelijk. net als een simpel compact klein potkrikje standaard gereedschap bij mij aan boord.
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie