Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

welke diesel in de t4 gooien

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Ook ik tank de goedkoopste diesel die voorhanden is. Bij ons in het dorp is dat Gulf diesel (incl. ANWB-korting) maar als ik ff in de buurt van Zutphen ben gooi ik de bus vol bij de Shell express met gewone shell, scheelt toch weer een paar centen. Verbruik regens rond de 1:12,5. Ik heb wel een paar tanken V-powers e.d. geprobeerd, maar dat maakte geen verschil anders dan dat ik elke tank zo'n 15 euro te veel betaalde :bonk
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: welke diesel in de t4 gooien

Bericht door Roger B. (11)61 »

Beckontheroad schreef:Rij zakelijk ook diesel op rekening van de baas, en als de leasemaatschappij het idee had dat V power een hoger rendement had in relatie tot de prijs, was ons al lang verzocht V Power te tanken..

:gekte

JB
niet helemaal (al ben ik het met de basis van de conlcusie wel eens: bewijs eerst maar dat je de meerprijs daadwerkelijk terug verdiend.)

De brandstof wordt door je baas betaald, die verdient er dus alleen het stukje verbruiksdaling mee (en dat is niet genoeg tov de prijs)

Eventuele andere voordelen in motorslijtage ed kom je doorgaans niet tegen binnen de leasetermijn en boeien de leasemaatschappij dan waarschijnlijk ook niet echt.

combi van bovenstaande verklaart dat een leasemaatschappij niet eisen kan en zal dat je v-power tankt
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie