Inderdaad zullen lang niet alle California-rijders lid zijn van dit forum, dan wel reageren. Bovendien de 6 jaar en jongere gevallen hebben so wie so niet te klagen. Maar de oudere auto's worden eigenlijk de dupe van een productiefout bij VW. Wanneer we daarvan een aantal gevallen kennen kunnen we misschien ergens een oproep plaatsen om meer gevallen te verzamelen bv via Radartv/lotgenoten?Oviivo schreef:Hmm, vervelend om te horen.Thé Vier schreef:Ja hoor ik ben ook aan de beurt. Cali is 7,5 jaar oud. Een half jaar geleden nog niets gezien nu aan de zijkant van de spoiler en onder het rubber van het dak.
Kunnen we niet even een inventarisatie houden om hoeveel gevallen het nu gaat op dit forum?
Wat betreft de inventarisatie; wat is je doel?
VW erkent het probleem, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
Voor de statistiek; er zijn veel meer T5 Cali rijders in NL en B dan zich hier op het forum hebben aangemeld, dus die cijfers zullen niet representatief zijn.
Ik stel hierbij dus op de voorgrond, dat VW (en geen dealer of importeur) aansprakelijk is voor de schade en dat het een gevolg is van een productiefout en dat hierdoor een recht zou moeten bestaan op garantieregeling ook voor auto's ouder dan 6 jaar. Misschien is de 12 jaar carrosseriegarantie wel van toepassing, ook al is er geen gaatje te vinden. Ik denk maar wat hardop....