Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

welke neem je nu??

vragen over de T5
Plaats reactie
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

welke neem je nu??

Bericht door Danny »

Ik las hier nu al veel over de Eberspächer en Webasto en ben zinnens een koelvloeistof voorverwarmer te laten plaatsen maar zou 't ook fijn vinden als ik -na een dagje op een ijskoude bouwwerf te zijn geweest - ook in een warme auto kon stappen.
't hoeft geen 30°c te zijn in m'n cabine maar nu moet ik bij temperaturen rond de 4 graden - of minder - en druilregen vaak km's wachten voor de motor op temperatuur is en dan rijd ik met de interieurverwarming op koud om de motor alle warmte voor zichzelf te laten gebruiken. De verwarmde stoelen zijn dan leuk maar zelf opwarmen doe je niet. De motor heeft echt lang nodig om op temp. te komen, tenzij de aanhanger eraan hangt dat scheelt een serieuze slok op de borrel....
het ombouwstuk voor een T5 en een Webasto afstandsbediening kan ik voor een prikje (nieuw) kopen. enkel de kachel nog maar welke, is de thermo top C de aanrader en wat neem je nu best,klokje of afstandsbediening??
ik heb vaak geen idee wanneer ik huiswaarts keer een klokje is dus misschien niet zo handig een manuele inschakeling wel maar een afstandsbediening in m'n zakken stoppen lijkt me ook geen goed idee, dat zie ik aan de staat van m'n GSM en contactsleutels... (cement kruipt overal waar 't niet hoort te zijn)

bedankt voor de info

een T5 130pk met 20.000 km en geen spatje olieverbruik :gekte
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Re: welke neem je nu??

Bericht door Kobus »

Voor zover ik weet zit de Thermo Top C ingebouwd bij de optie "extra-koelvloeistofverwarming". Je kunt misschien ook even kijken op webasto.nl?
stop the rat race
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: welke neem je nu??

Bericht door Danny »

goed een thermotop C moet volstaan, graag een tip om hem te laten plaatsen (Belgiê) of zelf plaatsen en ergens online kopen?? staan aan goeie prijzen te koop?

bedankt D
Plaats reactie