Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bluetooth skoda icm rns 510

vragen over de T5
Plaats reactie
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door andre35 »

Ik kwam op de site van autoweek een golf tegen met een rns 510 met komplete bluetoothset van skoda gemonteerd. Deze schijnt kompleet compatible te zijn met de rns510. Kent iemand dit systeem en zou dit ook gaan werken in een T5? :love

link autoweek ergens onderin pagina met foto's: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,2751442,page=44


En een site van een jongen die inbouw instrucies laat zien en het ook verkoopt volgens mij:

http://www.octavia-vrs.com/technical/bluetooth.html

Het ziet er erg gaaf uit in ieder geval, binnenkort komt mijn rns er in als Kufatec zover is om alles aan te kunnen sluiten :klappen
marcoT5
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2008, 14:53

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door marcoT5 »

Hallo andre 35 het bluutooth set kun je ook in jouw t5 aansluiten. Kijk eventueel op http://www.icsline.com hij kan je verder helpen .Ook met het aansluiten van een rns 510. De kufatec stekker werkt niet goed dwz spraakbesturing automaties in en uit zoomen en nieuwe route berekenen bij fout rijden doen het dan nog niet.
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door andre35 »

Ik weet dat het nog niet goed werkt, vandaar dat hij nog niet is geinstalleerd. Kufatec is hier druk doende mee zoals ik heb begrepen hebben ze dit op korte termijn klaar. En dan hoort wel alles te gaan werken, inclusief vrijschakeling en aan kunnen sluiten van een achteruitrijcamera.

De site van Visie vind ik weinig info over installeren van caraudio en carkits?? Tevens is Eindhoven voor mij aan de andere kant van nederland. :-(
Gebruikersavatar
teetrouw
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2008, 19:22
Locatie: Maastricht

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door teetrouw »

Hallo, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, heb nl kenwood 7200btt ingebouwd met achteruitrij camera.
De kenwood heeft nl navigatie op harde schijf, dvd-speler, sd-slot, usb aansluiting , i-pod aansluiting, en bluetooth waar je 5telefoons in kunt programeren(ideaal voor duo-kaart) en aansluiting voor achteruitrij camera en dit alles werkt perfect.
Voor meer info over de kenwood kijk dan even op de site http://www.kenwood.com.
camera heeft trouwens 3 standen nl. panoramisch, normaal met afstand lijnen, en recht naar beneden ideaal om aanhanger aan tekoppelen. camera zit net boven kentekenplaat.
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door andre35 »

ik de rns vorig jaar al gekocht bij een bedrijf in Stadskanaal, die vertelde me toen dat hij zou werken. Angezien ik mijn bus dit jaar pas heb gekregen zijn er wat dingen niet helemaal duidelijk mbt aansluiten van het ding. Ik had een komplete Alpine set dit was ook super spul, maar wilde dit systeem omdat het origineel is en op zich een prima en mooi systeem. De andere systemen ken ik ook wel ( vriend van mij heeft een car audio zaak) maar mijn keuze is dus bewust op dit systeem gevallen toen ik niet wist van de niet werkende 1.6 canbus. Het gaat vast allemaal goed komen geduld is een schone zaak ;-)
marcoT5
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2008, 14:53

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door marcoT5 »

Ik heb een pioneer avic-hd bt inmijn t5 gehad. bluutooth werkte voor geen meter omdat niemand mij goed kon verstaan. De rns510vind ik persoonlijk veel mooier in het dasbord zitten zekker s'avonds met zelfde kleur verlichting @andre35 Waarom op kufatec wachten als er andere opties zijn?
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Re: bluetooth skoda icm rns 510

Bericht door andre35 »

omdat waar ik hem heb gekocht hij met Kufatec werkt, hun programmeren speciaal 1tje voor mijn specifieke toepassingen in de auto. Tenminste dit heb ik er van begrepen. Heb hem al betaald ivm balans 2007, het toestel ligt daar dus kan ook niet wat anders gaan proberen.
Plaats reactie