Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

zij ruit plaatsen

vragen over de T4
Plaats reactie
arie oudshoorn
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:56

zij ruit plaatsen

Bericht door arie oudshoorn »

wio o wie heeft ervaring met een zij raam plaatsen in het achterste {zij gedeelte van een t4.{ er zit nu standaard plaatwerk. dit moet verwijders worden. weet iemand een adres waar ik dit kan laten doen/????? ben bij carglas geweest maar die willen alleen het raam plaatsen maar niet de beplating verwijderen. graag reacties. alvast bedankt arie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: zij ruit plaatsen

Bericht door Harry 341 »

Waarom moet het plaatwerk eruit?.
Afbeelding
grtz.Harry
Harm
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 jul 2007, 21:19
Locatie: Apeldoorn

Re: zij ruit plaatsen

Bericht door Harm »

Arie,

Ik heb vorig jaar augustus twee schuiframen laten plaatsen in m'n bus bij Atrion in Steggerda (bij Steenwijk), ik meen dat hij De Jong heette.
Hij heeft netjes het metaal weggesneden, de randen met anti-corrosie behandeld en de ramen er keurig ingekit, en dat voor een hele redelijke prijs. De ramen heeft hij ook geleverd, nieuw en prima spul voor zover ik het kan beoordelen.

http://www.atrion.info/

Ik heb er een dagje uit van gemaakt, het uitharden van de kit heeft enkele uren nodig voordat je weer kunt rijden. Fiets in de auto, auto afgegeven en een flinke fietstocht door de Weerribben en naar Steenwijk gemaakt. Prima dag gehad.
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: zij ruit plaatsen

Bericht door Peter 887 »

Bij mij heb ik het gewoon door de spuiter laten doen, ook omdat er wat plekjes onder de raamrubbers zaten,
dit moest gestraald worden, en opnieuw gespoten.
Afbeelding
en zag er daarna weer netjes uit.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
arie oudshoorn
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:56

Re: zij ruit plaatsen

Bericht door arie oudshoorn »

bedankt voor de reacties. heb adres gekregen. zij rekenen E119. voor uitzagen, of knabbelen, en ruit plaatsen. ga morgen bellen. dit alles bij de firma profiglass. groet arie.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: zij ruit plaatsen

Bericht door René »

Weet iet of je tijd hebt om er bij te blijven, zo kun je in ieder geval zien dat er iets knaps opgesmeerd word tegen het roesten.

René
Plaats reactie