Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat een heerlijke wagen is het toch

vragen over de T4
Plaats reactie
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Wat een heerlijke wagen is het toch

Bericht door Bikevouwer »

Zo net terug van mijn weekje voorjaarsvakantie in het mooie duitsland, met de T4 in de omgeving van het plaatsje Trier gebivakkeerd in een huisje van landall greenparks, hellinkjes tegengekomen van 13 procent en wat is dat toch mooi als je die bus gewoon in zijn 4e versnelling omhoog ziet vliegen,en maar lachen om die sjagrijnen in hun benzineslurpers die tegen de helling omhoog kruipen en dan die grote tornadorooie jongen voorbij zien komen.
Al met al heeft de T4 geen klap verkeerd gegeven,heeft in de vakantie de 140 duizend kilometer overschreden, heeft een zeer acceptabel dieselverbruik laten zien (om en nabij de 1000 km op een tank) en als reiswagen wil je toch eigenlijk niets anders meer.
De cruise control is ook nog nooit zo vaak gebruikt geweest als de afgelopen week, degene die dat bedacht heeft die heeft een standbeeld verdiend.
groet vouwer
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke wagen is het toch

Bericht door carl »

ben het heele maal met je eens wij zijn en week naar zwitsenland geweest wij zaten in biel.
geen berg was te stijl voor de bus met twee vingers in de neus en gaan. ging ook nog ff een ritje maaken met mijn zoon na dat wij de bus hadden gewassen ging ff naar de bergen in was heel gaaf zeer stijl, maar wat een uitzicht.
kort om perfect hoor die bus :toppie

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
www.Hoochiemama.nl
Berichten: 88
Lid geworden op: 16 jan 2008, 22:05
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Wat een heerlijke wagen is het toch

Bericht door www.Hoochiemama.nl »

Ik ga aankomende zomer met mijn nieuwe aanwinst naar Italie! Heb er nu al zin in!!! :ikrij
Mijn T4 beats a Chevy Van! (Hoewel dat ook leuk is hoor...)
Plaats reactie