Normaal gesproken ga ik ergens anders naar toe,maar deze mensen mogen niet alles uitvoeren,helaas.
Ik had de laatste tijd ook last van de haperende (twijfelende ) automaat,en heb dit aangegeven bij ze,toen ze
vroegen of er nog wat anders mis was.
De man achter de balie wist niks van een software update,en zou het navragen.
Busje in de middag weer opgehaald,en even over het verwerende 60jr plaatje gevraagd.
Service medewerker zei dat het heel normaal was dat een plaatje gaat verweren,en ik mogelijk transpirerende handen
had en misschien vaak mijn hand aan " de knop " had.
Ik heb hem netjes verteld dat een automaat geen plaatje op " de knop had" en het plaatje wat verweerde op de achterklep
zat,en ik dit moeilijk onder het rijden kon bereiken.

Hierop mompelde hij wat,en zei iets van een plaatje bestellen.
Tot zover de autokennis van dit individu.
Volgens de medewerker was er een software update in de bak gedaan,en de oliekoeler natuurlijk vervangen.
Afin,bij het wegrijden viel me op dat de auto een andere respons gaf als voorheen,directer schakelen,en
een stuk minder zenuwachtig.Totale verbetering mijn inziens.
Momenteel heb ik het twijfelachtig schakelen nog niet ondervonden,maar ben blij verrast met
veranderde rijgedrag,wat wat meer sportiever is,zoals in de S-stand.
Een opmerking voor degene die nog moeten voor de oliekoeler.
Blijkbaar is de stroom er af geweest,en waren alle niet opgeslagen adressen en instellingen weg
in de navi,helaas.
Er dient verder een service mededeling in je logboek vermeld te worden met stempel van
de dealer.