Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inruilwaarde T5

vragen over de T5
Plaats reactie
mark...
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 mar 2007, 10:09

inruilwaarde T5

Bericht door mark... »

Hallo

ik ben intussen al 2 maal benaderd om te komen praten over een nieuwe t5.
Ik ben benieuwd wat ik erbij moet leggen, heeft iemand een richtbedrag wat mijn t5 nu ongeveer waard is?
1,9 tdi 105 pk,pareleffect zwart metallic lak , meegespoten bumpers (geen multivan helaas ) enkele cabine,verder veel opties,stoelen met leuningen,extra airbags,cruise control electr pakket parkeersensoren airco extra isolatie lm velgen 16" km stand 126000 bj 2004


Ik ga binnenkort een afspraak maken en heb geen idee wat een t5 nog waard is..

Vast bedankt

Mark
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: inruilwaarde T5

Bericht door painter »

Als je al 2 keer benaderd bent door je dealer ?, willen ze dus verkopen.
Misschien het quotum nog niet gehaald door de dealer.
Kortom, nadat je je 3e kop koffie heb genuttigd word het tijd om eens over geld te gaan praten, jij hoeft zo te horen niet zo nodig, dus laat je dealer maar gelijk het achterste van zijn tong zien.
Kan ook geen kwaad om even bij een collega dealer rond te neuzen (hoeft niet direct een VW dealer te zijn), gaat meer om de inruilprijs.
Verwonder je niet over de enorme prijsverschillen tussen de dealers onderling.
Heb het intussen al 2 keer meegemaakt, dat mijn eigen dealer spontaan 5000 euro minder terug gaf, dan een andere dealer.
We praten hier wel over 2 originele VW merkdealers.
De 2e keer zat er ook dik 4000 euro tussen, en na een opmerking werd dat opeens 2000 euro meer gegeven ( hoe bedoel je serieus genomen).
Pleurt op, zou ik zeggen.
Kortom, surf even het net af, en vergelijk de vraagprijzen die men landelijk vraagt.
Uiteindelijk denken we allemaal aan ons zelf, dus geneer je niet om de hoofdprijs te vragen.
want laten we eerlijk zijn, wie belt wie op.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
bma43
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 aug 2008, 16:07
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: inruilwaarde T5

Bericht door bma43 »

Hoi Mark,

Ik had ongeveer net zo'n T5 alleen een Fresco Green Febr 2004 prijs laten maken ,handtekening gezet 21 mei dit jaar toen ik hem omruilde stond de T5 op 136000 km, en rij nu zo'n 3 weken met mijn nieuwe beest :T54LIFE van een T5 3400 wheatbeige 130 pk super uitgevoerd, veel exstra opties ,foto's volgen nog,
even terug naar het onderwerp , dwaal af en toe af. :) :adhd

Ik kreeg 13500 excl terug plus een hele leuke korting :nuts op de nieuwe, nu moet ik natuurlijk wel zeggen dat het ook afhankelijk is van wat voor een bedrag je terug koopt.

Gr.Vin
Plaats reactie