Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Multivan Family

vragen over de T5
Plaats reactie
wannes
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 aug 2008, 14:15

Multivan Family

Bericht door wannes »

Hoi,

Ik ben, zoals in een andere thread te lezen valt, aan het rondkijken voor een nieuwe bus. Ik had eerst gedacht aan de Beach, maar ik denk dat die te duur gaat uivallen, plus dat zijn toch 3 plaatsen minder. Dus denk ik dat het toch een Multivan Family, in Duitsland en andere landen noemt hij Startline, gaat worden.

Zijn er hier Family of Startline gebruikers? Zoja, wat vinden jullie ervan? Praktisch, comfortabel, stilt (rol- en windgeluiden), ...? Let me know.

Groetjes,

wAnnes
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Multivan Family

Bericht door Donald4Motion »

Wat zijn de 'extra's' aan zo'n Family als ik vragen mag. t.o.v. een gewone MV dan.
wannes
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 aug 2008, 14:15

Re: Multivan Family

Bericht door wannes »

Euhm, veel extra's zijn er niet. Het is in tegendeel eigenlijk een gestripte MV. Dashboard komt van de Caravelle, de binnenbekleding en dakhemel is weggehaald en vervangen door simpele plaatjes a la minibus. enige extra's, als je dat al zo kan noemen, is het California tafeltje in de schuifdeur en het daknet achteraan.

Het voordeel dat deze MV bied tegenover een andere MV is: 1) een lagere prijs, al valt dat nog te betwisten als je wat optie's neemt, en 2) dat deze MV beter aanleunt bij mijn werk/ hobby. Ik moet nogal eens wat werkkoffers, gereedschap, meubels vervoeren en uit ervaring weet ik dat op den duur de bekleding toch beschadigd geraakt, wat ik spijtig vind. En voor m'n hobby, hoe meer plaats, hoe beter, en ook, hoe minder aangekleed, hoe meer ik hem naar wens kan inrichtten.
Gebruikersavatar
fjpalm
Berichten: 199
Lid geworden op: 19 mei 2007, 15:32
Locatie: T HARDE

Re: Multivan Family

Bericht door fjpalm »

koop dan een kale T5 :lach :lach :lach
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Multivan Family

Bericht door Donald4Motion »

Ik kan misschien dan beter vragen wat deze family meer bied dan een transporter.
wannes
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 aug 2008, 14:15

Re: Multivan Family

Bericht door wannes »

Dan moet je eens kijken op de site van Volkswagen België of Duitsland. Maar een paar dingen kan ik al zeggen. Zit/slaapbank zoals in MV, dus ook met geleidesysteem. Ophanging van MV, die normaal gezien zachter is dan die van de transporter, ...
Plaats reactie