Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Toch maar naar de echte dealer

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacob t5 nr75
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2007, 18:50

Toch maar naar de echte dealer

Bericht door jacob t5 nr75 »

Rijd ik rustig naar mijn werk,kom bij de rotonde moet even stoppen voor andere auto's trek daarna weer op.
Hoor ik daar een knal onder de motorkap en een geratel en kom bijna niet meer vooruit.
Ben met heel veel moeite naar de vw bedrijfswagen dealer in groningen gereden,daar aan gekomen het probleem uitgelegd en gevraagd naar vervangend vervoer en kreeg een vw caddy 1.9 tdi dsg mee.
Om 13.00 uur gebeld naar de dealer met de vraag wat er met mijn bus aan de hand was.
En die vertelde mij dat de aandrijf as was gebroken.
Ik dacht gelijk van de bus is uit de garantie dat gaat mij een hoop geld kosten.
Maar dat viel reuze mee, de aandrijf as was in overleg met de inporteur van vw onder coulance gerepareerd.
Ik hoefde alleen maar de werkplaats kosten te betalen.
Ben heel blij met deze Services van de vw bedrijfswagens dealer in groningen.

Ik vind dat je je ook wel eens een compliment mag uit delen naar je dealer.
BEDANKT VOOR DE GOEDE EN SNELLE SERVICES.
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Bericht door appie »

Ja , het kan nog wel hoor, mijn hulpkachel deed het niet meer stond vergrendeld.
FF bij de dealer aan de computer en gedeblokkeerd. Gratis en voor niks

J te St.A
Multivan
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 jan 2007, 18:39
Locatie: Delfzijl

Bericht door Multivan »

Ik heb met deze dealer (lokatie Delfzijl) dezelfde ervaring. Bij mij ontdekten ze tijdens een beurt dat mijn stuurbekrachtigingpomp defect was. Dit kon niet dezelfde dag worden gerapareerd. Ik kreeg een Polo mee (rij de bus prive) en betaalde hiervoor alleen de brandstof kosten. Zelf had ik niets aan de stuurbekrachtiging gemerkt, men vondt echter dat dit binnen de garantie nog moest worden gerepareerd, omdat ik anders buiten de garantie problemen zou krijgen. Hulde aan deze dealer
Gebruikersavatar
jacob t5 nr75
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2007, 18:50

Prive

Bericht door jacob t5 nr75 »

Ook ik rijd mijn bus prive en ben zeer tevreden met mijn bus.
Plaats reactie