Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wiel T5

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
wiel t5
Berichten: 215
Lid geworden op: 14 dec 2008, 12:36
Locatie: vijlen

wiel T5

Bericht door wiel t5 »

Hoi zal ik me dan ook maar even voorstellen.
Ik ben Wiel 48 jaar getrouwd met Arlette en we hebben samen 3 mee eters Timo,Daphne en Denise. we wonen in Vijlen en dat ligt weer in zuidlimburg.
Die VW afwijking heb ik van mijn vader ge erfd het is dus wel degelijk besmettelijk.en er is ook nog geen middel tegen.
Mijn eerste auto was dus de kever van pa ,maar omdat ik dus als eerste weg wil zijn bij het stoplicht werd het al gauw een golf,nog te traag toen werd het een mitsubischi celeste,nog te traag toen werd het een bmw, tja :bonk :muur dat heet nu van de regen in de drup komen,bij dat ding zat ik meer onder de motor kap dan achter het stuur.
toen maar weer een kever erbij om in het geval dat die bmw het niet deed kon ik in die kever springen,ja en je voelt hem al,ik reed dus meer in de kever dan in die bmw,wat nu,
Op naar de dealer en daar die bmw ingeruild en een jetta gekocht :adhd :ikrij hier heb ik toen ruim 300 000 km mee gereden toen werd het een audi 80 ook bijna 300 000 mee gereden en nu weer een audi 80 avant. en voor de hobby heb ik al 26 jaar een buggy uit 1961. :ikrij :ikrij

Nu ben ik zo'n 4 jaar geleden nood gedwongen een klussen bedrijfje begonnen,
Dat ben ik gestart met een audi 90 voor 300 eurie dat werd algauw een T4 dan wel een van 15 jaar maar :ikrij en tegen woordig krijg ik mijn geld niet meer op dus op naar de dealer en een t5 :ikrij en die heb ik nu zo'n 3 maanden toppie :T54LIFE m'nzoon heeft z'n rijbewijs gehaald joepie en jawelhoor ook al een bumpertje geraakt audi loss nu maar weer een T4 erbij.
Plaats reactie