Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Past een versnellingsbak van een 1.9 in een 2.4
Past een versnellingsbak van een 1.9 in een 2.4
Hallo ik heb een t4 2.4 .de versnellingsbak maakt een vreemd geluid in zijn 5de versnelling. mijn vraag wat zou dit kunnen zijn ? en past een bak uit een 1.9 aan een 2.4 ? alvast bedankt. Gert Roos
Re: Past een versnellingsbak van een 1.9 in een 2.4
2 x posten heeft weinig zin volgens mij 

Mvg René
91er T4 2,4ltr AAB
Westfalia klapdak.
91er T4 2,4ltr AAB
Westfalia klapdak.
gaat niet passen ivm ander model en andere overbrengingg66roos schreef:Hallo ik heb een t4 2.4 .de versnellingsbak maakt een vreemd geluid in zijn 5de versnelling. mijn vraag wat zou dit kunnen zijn ? en past een bak uit een 1.9 aan een 2.4 ? alvast bedankt. Gert Roos
RUBBEREXPRESS
Hallo
Gewoon een ruilbak nemen of je eigen laten repareren, bel eens met Schaap en Bron in Joure, hanteert goede prijzen voor reperatie of bak wissel met garantie.
mvg Peter
Gewoon een ruilbak nemen of je eigen laten repareren, bel eens met Schaap en Bron in Joure, hanteert goede prijzen voor reperatie of bak wissel met garantie.
mvg Peter
als hij het geluid alleen in zijn 5e versnelling maakt, kan je hem beter laten repareren.
de 5e versnelling zit aan de buitenkant van je versnellingsbak. je kan erbij zonder de versnellingsbak eruit te halen.bij le linkervoorwiel op de versnellingsbak zit een kap, daarachter zit de 5e versnelling.
veel
succes
de 5e versnelling zit aan de buitenkant van je versnellingsbak. je kan erbij zonder de versnellingsbak eruit te halen.bij le linkervoorwiel op de versnellingsbak zit een kap, daarachter zit de 5e versnelling.
veel
succes
Acv power