Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Koplampsproeiers inbouwen

vragen over de T5
Plaats reactie
RichardLeBlanc
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009, 19:09

Koplampsproeiers inbouwen

Bericht door RichardLeBlanc »

Hallo, wie weet hoe je koplamp sproeiers in kunt bouwen. Of er ergens voorbeeld foto's van zijn ofzo? Wie zou me hiermee kunnen helpen. Zou er erg mee geholpen zijn.
Alvast bedankt Groetjes Richard
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: Koplampsproeiers inbouwen

Bericht door vaniac »

Voor de T5 zijn er af fabriek twee soorten sproeiers in omloop: voor de zwarte transporter bumpers gebruikt VW vaste sproeiers. Deze zijn gemonteerd in een gat in de bumper.
In combinatie met de multivanbumpers levert VW uitschuifbare sproeiers. Deze zitten normaal verborgen onder een rechthoekig klepje dat verzonken ligt in de bumper. Dit ziet het mooiste uit, maar het vereist aangepaste multivanbumpers en natuurlijk een setje telecopische sproeiers.
edjeraketje
Berichten: 677
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:38
Locatie: Tussen Leeuwarden en Dokkum

Re: Koplampsproeiers inbouwen

Bericht door edjeraketje »

In mijn oude situatie had ik een paar opgebouwde sproeiers op( af fabriek) een Transporterbumper en daarna op een Multivanbumper.
Heb ze nu orgineel in een Multivanbumper (vlakke inbouw). Heb ze nog liggen mag ze voor weinig overnemen.
Groeten Edje
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Gebruikersavatar
zeef
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:56

Re: Koplampsproeiers inbouwen

Bericht door zeef »

Ik begreep overigens van onze vrienden van t5-board.de dat die sproeiers nogal een dorst hebben.
Multivan T5 Comfortline 130pk
Plaats reactie