Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bagagenetten

vragen over de T5
Plaats reactie
wetman
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:28
Locatie: Amsterdam

bagagenetten

Bericht door wetman »

...is de mogelijkheid om bij een DC bagagenetten achter de voorstoelen te hebben al eens voorbij gekomen?....ik zou dat graag hebben, maar ik weet niet of er een kant-en-klare oplossing voor is of dat ik er zelf op uit moet....ik zag via google een nettenfabriek in katwijk, heeft iemand dat ooit gedaan??....trouwens een lullige tekortkoming dat zoiets niet standaard is....maar ja, zo is er wel meer nietwaar??...wetman
T5 DC van januari 2004 - zwart metallic - nieuw gekocht - 130pk met bijna alle opties.
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Guus NLB »

Wat bedoel je nu eigenlijk precies ?
Bij mij zitten er achter aan de leuningen van de voorstoelen origineel van die "zakken" van naar schatting ruim 20 cm diep.....

Groeten van Guus
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

bij elke luxe uitvoering (tenminste tot 96)zit er een bagage net achter de stoel :bonk maar ja t5 is natuurlijk een ander verhaal
http://cgi.ebay.de/Ablagenetz-T5-T4-T3- ... dZViewItem of deze wel een stuk duurderhttp://cgi.ebay.de/Ablagenetz-T5-T4-T3- ... dZViewItem
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
wetman
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:28
Locatie: Amsterdam

bagagenetten

Bericht door wetman »

Ik heb mijn auto in 2004 gekocht en er zaten bij mijn DC geen netten achter de stoelen of enige andere voorziening. Gewoon kaal, helemaal nakko. Wetman
T5 DC van januari 2004 - zwart metallic - nieuw gekocht - 130pk met bijna alle opties.
wetman
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:28
Locatie: Amsterdam

Bericht door wetman »

Tenslotte nog een dingetje: als ik zo'n net koop, kan ik die dan gewoon vastschroeven achter op de rugleuningen? Wetman.
T5 DC van januari 2004 - zwart metallic - nieuw gekocht - 130pk met bijna alle opties.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

ik zal ff een foto van een rugleuning maken dan kan je zien waar er vast gezet kan worden
vast te zetten op het zwarte gedeelte
Afbeelding
door het grijze heen
Afbeelding
Laatst gewijzigd door matje86 op 23 mar 2007, 15:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Bericht door Ruud PS »

Waarom hang je niet van die speciale tassen aan de rugleuning. Ik zag prachtige tassen voor de T5 bij de VW Camperzaak in Amersfoort. Soms nog in bijpassende kleur. Ben je van al dat gemonteer gedoe af.
Plaats reactie