Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

car intertainment set

vragen over de T4
Plaats reactie
plammaas
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mar 2009, 10:43

car intertainment set

Bericht door plammaas »

Ik heb via DAANveilingen op internet een Car Intertainmentset(dubbel-din) gekocht. Ik wixt dat er geen software (kaart) aanwezig was voor het navigatie gebeuren. Ik dacht via internet kom je een heel end. Maar ja dan moet je wel een merk of type nr: van het apparaat hebben of een gebruiksaanwijzing???? Er staat geen merk op en een gebruiksaanwijzing was er ook niet. Daan veilingen gebeld of die iets wistn, niets.

Nu is mijn vraag herkent iemand dit apparaat / het iemand een soort gelijk apparaat zodat ik zijn gebruiksaanwijzing kan kopieren
Een heleboel dingen wijzen zich zelf, maar toch zijn er wat zaken waar je niet zeker bent.

Wie kan mij helpen ik heb wat foto's gemaakt
Ik hoop dat er iets positief uitkomt
Bijlagen
car3.jpg
car2.jpg
car1.jpg
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: car intertainment set

Bericht door Donald4Motion »

Ik zou je vraag even stellen op http://forum.showyoursound.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ze het daar niet weten....
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: car intertainment set

Bericht door Roger B. (11)61 »

heeft ie twee SD-slotjes (eentje staat dan GPS bij waarschijnlijk?

dan moet er een SD kaart in met (kaart)software, misschien dat tomtomone-kaartje al werkt.

Dit lijkt me een hong-kong product, afhankelijk van leverancier en plaats van aankoop koop je die voor pakweg 300-500 euro, soms nog iets goedkoper.... hoeft niet verkeerd te zijn, en uiteraard merk je die 1000 euro verschil tov pioneer of kenwood enz wel... maar je betaald ook mar 1/3 van de prijs van een soortgelijk apparaat van die merken.....

zelf voor de MX-5 een dergelijk apparaat gekocht, gelijk aan deze voor 238,05 euro.... reden om deze te kiezen boven de andere versies op ebat en bij cartek in hongkong is dat deze een afneembaar front heeft (in een cabrio wel zo verstandig) en, en dat vind ik wel een pluspunt, een losse microfoon voor de handsfreecarkit, de meeste anderen hebben een microfoontje in de rand van het display en dat geeft vaak mindere gesprekskwaliteit...
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Ernst1124
Berichten: 128
Lid geworden op: 24 mei 2007, 09:09
Locatie: Buinen

Re: car intertainment set

Bericht door Ernst1124 »

@Roger

Was jij eerder niet bezig met een car-pc in je T4? Ben je wel eens tegen gekomen om een forum daarvan, ik dacht mp3car? Werkt dit setje mooier dan een pc? Ondanks dat het hele setje bij mij best redelijk werkt, twijfel ik ook nog wel eens over om toch gewoon een kant-en-klare set te kopen, zoiets als dit dan...
T6.1 Multivan 2020 199 pk 4-motion lwb
Transporter T4 Caravelle Business 1998 151 pk camper
Passat VR6 GLX 1995
AUDI TT 3.2 2008
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: car intertainment set

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik heb de dubbeldin nog niet binnen (1 januari gekocht op ebay....) en de carpc ligt nog steeds op het bureau hier :groteogen moet nog een windhoos er op installeren, maar bootable maken lukt iedere keer niet (en dan blijft het weer een paar maanden liggen tot ik er weer aan begin...)

in de T4 geen plek voor dubbeldin ivm balk achter dash. en te veel aanpassen aan luchtkanaal, daarom schermpje met losse pc.

PC heeft voordeel als je dingen aan je eigen smaak wil aanpassen en wat meer extra opties, een dubbeldin multimedia systeem heeft voordeel dat alles (als het goed is) al werkend is en het apparaat (in een auto met dubbeldinvak) plug and play is.

In de MX5 wil ik graag van de telefoon-met-tomtom-in houder en losse carkitdisplay af, met dit systeem zit alles in een scherm dat in het dashboard geïntegreerd zit.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie