Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hulp gezocht

vragen over de T4
Plaats reactie
henny
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jan 2010, 10:58

hulp gezocht

Bericht door henny »

hallo ik heb er een nieuw brandstoffilter en een nieuw luchtfilter op gezet nu wil hij niet op snelheid komen inhouden ook zit er een nieuwe vacuumpomp op maar hy tikt nog heel erg ik vertrouw het niet zo ook met starten rookt hij erg maar als ik rij is dat over het is witte rook als de motor koud is is het tikken heel erg als ik stil sta en vol gas geef hoor ik een soort van bonken bij wie kan ik eens langs rijden die er voor mij naar wil kijken mvg henny
Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1109
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:23
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: hulp gezocht

Bericht door Harry62 »

Ik denk dat je even langs een goede garage moet je bent vanaf januari lid van dit forum en van je 48 meldingen die je hier tot nu toe geplaatst hebt gaan er minimaal 40 over het slechte starten en dat je brandstoffilter en vacuumpomp en gloeibougies hebt vervangen ik weet niet wat je in de tussentijd allemaal vervangen hebt of gedaan hebt maar ik denk niet dat het probleem zo opgelost wordt

PS, het verhaal leest makkelijker als er af en toe een punt of komma inzit. :zwaai
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: hulp gezocht

Bericht door Roger B. (11)61 »

zelf sleutelen is leuk, maar als je geen benul hebt van wat je doet kan het er ook alleen maar slechter van worden.

iets lezen over een tikkende vacuumpomp, en daarom je vacuumpomp vervangen omdat je een tik hoort.... vanalles vervangen en dan een slecht trekkende motor hebben...

Blijkbaar doe je dan hier of daar iets verkeerd.....

Hulp vragen is een goede stap!

Wat voor T4 heb je, bouwjaar, motortype enz enz?

waar woon je, iemand uit groningen kan wel reageren, maar als jij in zuidwest zeeland woont zit ie er niet echt op te wachten "even"bij je langs te rijden....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
henny
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jan 2010, 10:58

Re: hulp gezocht

Bericht door henny »

hoi ben by dealer geweest het blijkt dat de brandstofpomp niet op tijd staat gaan ze dinsdag na de pasen verhelpen en dan moet hij weer heerlijk rijden is ongeveer 4 uurtjes werk allemaal bedankt voor jullie reacties :driveT4 :adhd
Gebruikersavatar
mevlut
Berichten: 408
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:04
Locatie: Velsen

Re: hulp gezocht

Bericht door mevlut »

henny schreef:hoi ben by dealer geweest het blijkt dat de brandstofpomp niet op tijd staat gaan ze dinsdag na de pasen verhelpen en dan moet hij weer heerlijk rijden is ongeveer 4 uurtjes werk allemaal bedankt voor jullie reacties
Bij mijn TDI was de klus in 45 minuten geklaard, zal bij de 2.4 niet anders zijn. 4 uurtjes vind ik teveel, maximaal een uur.

Groetjes,
Mevlut
henny
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 jan 2010, 10:58

Re: hulp gezocht

Bericht door henny »

ja ik ook dus ik blijf er gewoon lekker bij ik zal nog laten weten hoe lang het geduurt heeft ze hebben pas dinsdag na de pasen tijd
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: hulp gezocht

Bericht door sgsdebruijn »

waarschijnlijk is het wat meer afstellen net als bij mij, nokkenas en dat soort zooi dacht ik.
Zal ook wel standaard tijd zijn die ze daarvoor berekenen
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: hulp gezocht

Bericht door Roger B. (11)61 »

afstellen van nokkenas en pomp voor de TDI hier in duitsland 2,5 jaar geleden 268 euro
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie