Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
W8 binnen verlichting
W8 binnen verlichting
Vandaag eindelijk tijd gehad om weer ff lekker aan de bus te klooien
Zonnekleppen met verlichting en spiegels erin en meteen de W8 verlichting....maar wel een beetje jammer dat er geen instapvertraging op zit......toch??Enik heb echt alle draadjes op de juiste plek!!!!
Harry
Zonnekleppen met verlichting en spiegels erin en meteen de W8 verlichting....maar wel een beetje jammer dat er geen instapvertraging op zit......toch??Enik heb echt alle draadjes op de juiste plek!!!!
Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- m.c van den berg
best nrs
Hoi harry, heb jij mischien de bestelnrs van het frame en de stekker van de w8 verlichting? Ik heb zelf de w8 verlichting al. Maar zoals je al had gezegd,je kan het beter hier bestellen bij de dealer. Heb het via ebay, maar nu was er weer iets fout gegaan en heb ik alleen de lampunit en geen inbouwframe.
Groetjes
Groetjes
He Essie: Ik heb een Viper (toprange van Clifford) alarm. Is een zeer goed alarm!
Ook voordat ik de W8 verlichting had, stuurde het alarm mijn binnenlicht al aan. Dus als ik de deuren op afstand open doe, gaat mijn W8 verlichting branden (en gaat weer uit na een minuutje) en als ik na het rijden mijn motor afzet, dan gaat ook de binnenverlichting branden (en na 1 minuutje weer uit).
Dit heb ik niet zelf ingesteld, is gewoon een standaard setting van het alarm.
Heb het alarm laten inbouwen bij een gecertificeerd bedrijf. Met zo'n ingewikkeld alarm als dit moet je niet zelf gaan klooien. Een goede werking van het alarm staat of valt met de inbouw!!
@Bobby 432; kijk anders even op de website van Peter111, daar staan ook de typenummers e.d.
Groeten,
Niels949
Ook voordat ik de W8 verlichting had, stuurde het alarm mijn binnenlicht al aan. Dus als ik de deuren op afstand open doe, gaat mijn W8 verlichting branden (en gaat weer uit na een minuutje) en als ik na het rijden mijn motor afzet, dan gaat ook de binnenverlichting branden (en na 1 minuutje weer uit).
Dit heb ik niet zelf ingesteld, is gewoon een standaard setting van het alarm.
Heb het alarm laten inbouwen bij een gecertificeerd bedrijf. Met zo'n ingewikkeld alarm als dit moet je niet zelf gaan klooien. Een goede werking van het alarm staat of valt met de inbouw!!
@Bobby 432; kijk anders even op de website van Peter111, daar staan ook de typenummers e.d.
Groeten,
Niels949
T4 102 PK uit 2003
@ essie
ben naar de VW terug gegaan verteld dat ik een passat heb en hele unit ging vervangen en dat die door fikte. zecht hij "heb je het verkeerd aangesloten" ik andwoorden: "hoe kan dat dan, die kabels liggen toch standaard in de passat"
kreeg zo een nieuwe mee, leugentje voor eigen best wil noemen we dit.
grt frank
Ik had gij een golf ook de w8 ingebouwd maar ging fout, helemaal naar de (*&^het klopt harry ik heb ook bij de dealer gehaal en met korting 35 euro voor betaald. allen ik heb kortsluiting gemaakt was twee ledjes kapot bij radio bos twee ledjes gehaald nu doet het weer
ben naar de VW terug gegaan verteld dat ik een passat heb en hele unit ging vervangen en dat die door fikte. zecht hij "heb je het verkeerd aangesloten" ik andwoorden: "hoe kan dat dan, die kabels liggen toch standaard in de passat"
kreeg zo een nieuwe mee, leugentje voor eigen best wil noemen we dit.
grt frank
- Anne Jan 298
W8 binnenverlichting
Hallo,
Ik zat met het zelfde probleem, heb ook 2x W8 geplaatst en ik vond de standaard vertragers die je in de winkel koopt niet mooi, heb daarom de volgende van internet geplukt en inmiddels gemaakt en moet zeggen werkt super. hier volgt de link: http://www.elektuur.nl/Default.....;art=62859 Veel plezier ermee.
Groeten,
Anne Jan 298
Ik zat met het zelfde probleem, heb ook 2x W8 geplaatst en ik vond de standaard vertragers die je in de winkel koopt niet mooi, heb daarom de volgende van internet geplukt en inmiddels gemaakt en moet zeggen werkt super. hier volgt de link: http://www.elektuur.nl/Default.....;art=62859 Veel plezier ermee.
Groeten,
Anne Jan 298