Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vacuumpomp

vragen over de T4
Plaats reactie
philippo
Berichten: 80
Lid geworden op: 01 jun 2010, 17:06

vacuumpomp

Bericht door philippo »

hallo,
is er iemand in de omgeving van Zutphen die voor mij tegen een redelijk bedrag een vacuumpomp in onze T4 kan monteren.

groet jan,
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: vacuumpomp

Bericht door Roger B. (11)61 »

ja hoor... PB
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
frans_t4
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 mei 2013, 20:59

Re: vacuumpomp

Bericht door frans_t4 »

Mmmmmmmmm na twee jaar nog een nieuwe reactie... Ook ik ben mogelijk aan een nieuwe vacuüm pomp toe... het tikken bij laag toerental is schijnbaar zo hard dat de buurman op de camping in Oostenrijk kwam vragen of er nog wel olie genoeg in het blok zat... :groteogen Goed ik ben / was al redelijk gewent aan het getik wat trouwens niet altijd aanwezig is.. als ik de rem intrap en vasthoud is het vaak geheel weg.
Olie nog wel even gecontroleerd,,, ha ha... zat 2mm onder max Je weet het maar nooit...

Mijn vraag... hoe ingewikkeld is het om de vacuüm pomp te vervangen en waar zit dat ding eigenlijk....als het bediend wordt door de nokken as verwacht ik hem ergens boven aan het blok..
Tweede vraag... is er een mannetje in de omgeving van Zutphen met ervaring en die dat ding voor een redelijke prijs wil en kan vervangen.\

Frans..
VW T5 bj 2006 (210.000km)
BMW R90/6 bj 1974 (190.000km)
Radio zendamateur licentie klasse A
http://www.pa5ca.com
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33917
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: vacuumpomp

Bericht door Multivan Generation »

Heb je Rogerb al benaderd?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie