Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vloer vw bus camper

vragen over de T4
Plaats reactie
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

vloer vw bus camper

Bericht door pa2jbv »

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem, enwel een krakende vloer wat best lastig is als je op de camping staat en in de nacht moet, jawel pissen.
Over de golvende plaat van de bus heb ik direct een plaat van 6 mm van dat figuurzaag spul gelegd, de vloer heb ik niet geegaliseerd
begint steeds meer de kraken. Telkens bij het verlaten van de bus zie je de buren denken tjonge die oudjes. Moet ik vanaf word te belastend. Dus wie kan mij advies geven.
met vr gr jan
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: vloer vw bus camper

Bericht door Multivan Generation »

leg er Reimo Extrem isolator in 10 mm dikte onder :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: vloer vw bus camper

Bericht door pa2jbv »

Dat is snel, en heb het even snel opgezocht daar kan ik wel wat mee, misschien weet je ook nog waar het te koop is ben ik
helemaal klaar.

bedankt jan
TRANSPRTER
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 okt 2009, 22:29

Re: vloer vw bus camper

Bericht door TRANSPRTER »

of wat ze onder de kliklaminaat leggen .aan de ene kant zelver en de andere kant soort schuim,isoleert en dempt geluid
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: vloer vw bus camper

Bericht door pa2jbv »

mannen bedankt,

Ik heb genoeg info ga ik mee aan de slag.

groet jan
erik wijn
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:43
Locatie: hengelo

Re: vloer vw bus camper

Bericht door erik wijn »

Hallo Jan,

Misschien wat laat, het is al weer een paar dagen geleden dat ik op het forum ben geweest, maar wat ik heb gedaan is eerst een aantal stroken berken multiplex van, ik dacht 18 mm en zo'n 30 tot 40 cm lang. Die heb ik in de "rillen", de lagere delen van de metalen autovloer, in een bedje van constructielijm (een goedje dat alles goed aan elkaar lijmt in een tube van een bekend merk) gelegd. Daarover heb ik de dunne Xtreme gelegd. De multiplex stroken waren in mijn geval precies van die hoogte dat de bovenkant gelijk lag met de bovenkant van de Xtreme isolatie. Dat hield wel in dat de stroken multiplex wel uit de Xtreme uitgesneden moesten worden. Achtereenvolgens de vloer, multiplex plaat van 10mm populierenhout op uitgetekend waar de stroken zaten middels een tekening die ik op stevig pakpapier had gemaakt. Die is weer op de stroken multiplex vast geschroefd. Niet al te lange schroeven die niet door de metalen vloer gaan, daarvoor ook heb ik berken genomen daar kan je iets goed in vast zetten! Ligt als een huis en kraakt helemaal niet!

Als het niet duidelijk is geef ik graag meer uitleg, laat maar weten!

Vriendelijke groet en succes, Erik
Sinds 2006 een blije weetjeweller
Afbeelding
Plaats reactie