Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Voorbumper zit los

vragen over de T4
Plaats reactie
Otty_01
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:22
Locatie: Op de veluwe

Voorbumper zit los

Bericht door Otty_01 »

bumperlos.jpg
Ik ben al even aan het zoeken in het forum maar kan het niet echt het juiste vinden, daarom deze vraag.
Ik ben stom :muur stom :muur laatst bij het parkeren iets te enthousiast tegen een berg sneeuw gaan staan.
Toen ik later weer achteruit reed was de sneeuw iets harder bevroren en trok het mijn voorbumper los.
Nu zit de bumper (plaatje, rode cirkel) aan beide zijden los. Niet dat hij er af valt maar er zit wel teveel speling in.
Het lijkt alsof er iets is afgebroken want de bevestigings boutjes zitten nog vast in een of ander kunststof blokje.
Maar waar dat aan vast zit kan ik niet ontdekken. Er zijn verschillende forum leden die de bumper al eens hebben los gemaakt. Hebben jullie een idee wat er los / afgebroken is?
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Voorbumper zit los

Bericht door Harry 341 »

Welk bouwjaar is de bus?
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Otty_01
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:22
Locatie: Op de veluwe

Re: Voorbumper zit los

Bericht door Otty_01 »

Harry 341 schreef:Welk bouwjaar is de bus?
grtz.Harry
Het een Westfalia camper California bouwjaar 2002

grtz. Henk
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Voorbumper zit los

Bericht door Harry 341 »

Aan de schermrand bij de rode cirkeltjes zitten boutjes waar het kunststofrandje mee vastzit..dáár zit dat boutje in wat op de hoek zit.
Bumper zal er even af moeten om die boutjes er weer goed in te zetten...
grtz.Harry
Bijlagen
bumperlos.jpg
(19.04 KiB) 489 keer gedownload
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Otty_01
Berichten: 82
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:22
Locatie: Op de veluwe

Re: Voorbumper zit los

Bericht door Otty_01 »

Ok Thxs, maar wat denk je kan er iets afgebroken zijn daar lijkt het namelijk op?
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Voorbumper zit los

Bericht door Harry 341 »

Ja,wellicht zijn de boutjes door het plastic getrokken.Is misschien op te lossen met een ringetje achter het boutje.En anders een nieuwe strip bij de dealer bestellen.Kosten rond de 7 euro per kant.
grtz.Harry
Bijlagen
IMG_6188.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie