Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

RUITENSPROEIER_LAAG PEIL WAARSCHUWINGSLAMPJE

vragen over de T5
Plaats reactie
johnny van de voorde
Berichten: 394
Lid geworden op: 09 okt 2007, 19:39

RUITENSPROEIER_LAAG PEIL WAARSCHUWINGSLAMPJE

Bericht door johnny van de voorde »

Ik heb in vorige discussies (topics) wat gelezen over het feit dat enkele T5 gebruikers het op prijs hadden gesteld dat er een ruitensproeiervloeistofindicatie voor laag peil had gezeten op hun bus.

Het is namelijk zo dat sommige modellen transporter en caravelle hiermee zijn uitgerust. (enkel de speciale series zoals bvb de freeway , de Roxton enz...).

Sommige van deze speciale series zijn enkel in Belgie te verkrijgen , andere dan weer in Nederland of bvb in Duitsland.

Ook de standaard uitrusting én de optielijst is verschillend van land tot land.

In Belgie is deze indicatie verkrijgbaar wanneer je de optie koplampsproeiers besteld. Het één gaat samen met het ander. (Volgens de optielijst die ik net heb gekregen op het Brussels Autosalon).

John
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: RUITENSPROEIER_LAAG PEIL WAARSCHUWINGSLAMPJE

Bericht door raymondo »

mijn bus gaat bijna voor onderhoud en dan ga ik vragen of ze daar een ander reservoir met sensor kunnen monteren.. het lampje zit gewoon in de cockpit.... achter de toerenteller... dus lijkt me niet zo n probleem..
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33885
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: RUITENSPROEIER_LAAG PEIL WAARSCHUWINGSLAMPJE

Bericht door Multivan Generation »

een losse sensor er in laten zetten en eventueel de kabelboom aan (laten) passen,
zou wel eens goedkoper kunnen zijn :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie