Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ramenfolie

vragen over de T4
Plaats reactie
gijsplas
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 sep 2010, 17:21
Locatie: Katwijk ZH

Ramenfolie

Bericht door gijsplas »

Ik heb gezien dat over dit onderwerp (ramenfolie) al het een en ander is geschreven op dit forum, maar ik wilde eens informeren of iemand ervaring heeft met:
http://www.scheibentoener.de/ uit Gelsenkirchen, Duitsland.
Hij rekent 195 Euro voor een "professionelle, nachträgliche Tönung Eures T4 (alle Scheiben ab der B-Säule) mit allerbester Markentönungsfolie, sämtlichen Tönungsarbeiten und 7 Jahren Garantie"
Ik heb zelf nul komma nul ervaring met raamfolie en ga er in ieder geval niet zelf aan beginnen.
Bedrijven in Nederland rekenen volgens mij aanzienlijk veel meer dan 195 Euro.
Aangezien ik van de zomer waarschijnlijk toch richting Duitsland ga is Gelsenkirchen een klein stukje om en lijkt het mij een aantrekkelijk adres om de ramen in mijn T4 te laten folieën.
Maar mijn vragen zijn dus: heeft er iemand ervaring met genoemd Duits bedrijf - zo jas, wat zijn die ervaringen ?
En misschien weet iemand van jullie wel een adres in Nederland waar ik voor hetzelfde geld of niet al teveel meer terecht kan ?
Ilk ben benieuwd.

Groetjes,
Gijs
1995 VW T4 Multivan 1.9TD
SanQ
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 jun 2008, 23:07

Re: Ramenfolie

Bericht door SanQ »

Ga der maar vanuit dat die prijs voor 2 ramen (1 links en 1 rechts) is en zeker niet voor alle ramen na de B stijl...

Wij rekenen voor 2 ramen € 125,- exclusief BTW met een topklasse folie en 7 jaar garantie ☺
De waarde van prestaties ligt in het nastreven ervan....
Albert Einstein 1879-1955
Plaats reactie