Hierbij enkele foto's van de laadruimte van m'n T5 nadat ik deze naar eigen wensen heb aangepast.
Beide wielkasten zijn volledig ingepakt en voorzien van deksel, hierin is een enorme ruimte voor van alles wat je aanboord wilt hebben.
De vloer is voorzien van betonplexplaat uit één stuk voorzien van antislip.
Aan de linker en rechter zijwand zit 9mm multiplex, kan dus een stootje hebben en voorzien van projecttapijt.
Op de vloer zijn de sjorogen behouden en zijn verzonken in de vloer alsmede de beschermstrip aan de voorzijde.
Qua afmeting heb ik rekening gehouden met de standaardmaten van de bekende blauwe veilingkratten(groenteboer etc.)
Van deze kratten passen er drie naast elkaar en drie achter elkaar, op deze manier kun je ontzettend veel vervoeren zonder dat het door je laadruimte verschuift.
Mvg,
Luuk
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Laadruimte T5
Re: Laadruimte T5
Mooi man!! Mooie kleur bus ook.....
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Laadruimte T5
Tx Harry!Harry 341 schreef:Mooi man!! Mooie kleur bus ook.....
grtz.Harry
Jij ook nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst, en je hebt de laadruimte er weer strak bij staan.
Het tapijt bij jouw op de vloer in de laadruimte vind ik eigenlijk mooier dan zoals nu bij mij, maar in mijn geval voor m'n werk niet zo praktisch.
Mvg,
Luuk