Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stoelen uit een andere rij

vragen over de T4
Plaats reactie
Die Bruine
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

Stoelen uit een andere rij

Bericht door Die Bruine »

Ik ben op zoek naar stoelen en die zie ik dan ook vaak op ebay.de. Maar ze staan expliciet als 2e of 3e rij stoelen vermeld. Kan iemand mij vertellen wat ze dan zo ongeschikt maakt als voorstoelen? Ik moet een bijrijdersbankje en op de 2e rij wil een draaiconsole. En die wordt toch op een Biermanklem bevestigd. Maar ik zie regelmatig stoelen per 2 verkocht worden voor de 2e rij. Wel zo mooi als ik dat een set heb, vandaar mijn vraag.
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik kan het ja vanaf zondag vertellen als ik mijn t4 opgehaald heb (heeft 1e en 2e rij met stoelen) zo op het eerste idee....de bevestiging is anders, voorste stoelen staan op console, de 2e rij op "pootjes"

zie deze foto:
Afbeelding
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Die Bruine
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

Bericht door Die Bruine »

Aha, volgens mij is het gewoon de hoogte. De bevestiging lijkt mij op dezelfde plek te zitten. In dat geval ga ik gewoon zoeken en bieden :) Ik moet het onderstel toch aan laten passen. Dus dat komt wel goed. Thx voor die foto alvast!
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Bericht door matje86 »

2de rij stoel-bank poten zijn gemaakt voor de bolkopschroeven
die passen echt niet op een voorstoel plaats
(of je moet zelf gaten gaan boren,kan alleen als je je brandstoftank verwijdert)
2 de rij stoelen zijn minder geschikt om voor te plaatsen omdat ze niet verschuifbaar en rug niet verstelbaar is
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie