Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inbraak

vragen over de T5
Plaats reactie
ivolvo
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:29

inbraak

Bericht door ivolvo »

hoi ik heb zelf al meegemaakt dat er 2 x in mijn t5 is ingebroken...nou ja geen braaksporen.
de eerste keer zag ik dat mijn zekeringskast openwas. afgelopen donderdag stond mijn t5 op mijn oprit maar de volgende ochtend weg.
nou ja..weg. hij stond een paar honderd meter verderop in de straat... hoe kan dat?? weer geen braaksporen. ze hebben wel netjes mijn spiegels ingeklapt. het enige wat ik merkte was dat mijn brandstof klepje iets open stond. en dat zwarte blokje wat op het klepje achter de deur blijft hangen was omgebogen. waarom niet meenemen en verplaatsen??
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: inbraak

Bericht door ferry395 »

Hoi

Dat is wel heel vaag,mischien sloeg hij toch af op een of andere reden.
Wel raar gevoel lijkt me at twee keer achter elkaar.

Gr ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
ivolvo
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 jun 2011, 11:29

Re: inbraak

Bericht door ivolvo »

hoi ja is een raar gevoel ja. heb nu de auto van mn vriendin voor de mijne staan op mijn oprit. zoek nu zon paal die je in de grond maakt en rechtop kan zetten met een slot. pfff je moet iets. gr ivolvo
Gebruikersavatar
RKDesigns
Berichten: 76
Lid geworden op: 21 jun 2011, 19:26

Re: inbraak

Bericht door RKDesigns »

bearlock...
Gebruikersavatar
robertTREBOR
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09 mei 2008, 20:10
Locatie: vlaardingen

Re: inbraak

Bericht door robertTREBOR »

koop gewoon een STUURKLEM met ingebouwde sensor en alam van 120 db met afstandsbediening te activeren

bij CONRAD iets van 60 euro volgens mij , ik vind die bearlock gewoon veels te duur, ( vaak rond de 500 euro , plus dat ze je bus nog steeds gewoon achteruit op een oprijwagen kunnen rijden.

als ze een ruitje intikken of als het stuur beweegt gaat die stuurklem met 120db staan te gillen.

ik gebruik hem iedere nacht , het geeft me een veilig gevoel.
Bijlagen
conrad stuurklem met ingeb. alarm
conrad stuurklem met ingeb. alarm
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
Gebruikersavatar
Yasmine D & Wesley V
Berichten: 573
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:54
Locatie: Belgie, Bazel

Re: inbraak

Bericht door Yasmine D & Wesley V »

robertTREBOR schreef:koop gewoon een STUURKLEM met ingebouwde sensor en alam van 120 db met afstandsbediening te activeren

bij CONRAD iets van 60 euro volgens mij , ik vind die bearlock gewoon veels te duur, ( vaak rond de 500 euro , plus dat ze je bus nog steeds gewoon achteruit op een oprijwagen kunnen rijden.

als ze een ruitje intikken of als het stuur beweegt gaat die stuurklem met 120db staan te gillen.

ik gebruik hem iedere nacht , het geeft me een veilig gevoel.
Daar ben je verkeerd in Robert, als de bearlock op slot staat zit hij in de P-Stand, niet in de achteruit hoor.
groetjes
VW T6 Caravelle Highline 204pk Dsg 4 motion, full option. :T6NOLESS
oppie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2008, 22:06

Re: inbraak

Bericht door oppie »

bij een handschakelbak staat hij in een de achteruit

gr oppie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: inbraak

Bericht door Harry 341 »

robertTREBOR schreef:koop gewoon een STUURKLEM met ingebouwde sensor en alam van 120 db met afstandsbediening te activeren

bij CONRAD iets van 60 euro volgens mij , ik vind die bearlock gewoon veels te duur, ( vaak rond de 500 euro , plus dat ze je bus nog steeds gewoon achteruit op een oprijwagen kunnen rijden.

als ze een ruitje intikken of als het stuur beweegt gaat die stuurklem met 120db staan te gillen.

ik gebruik hem iedere nacht , het geeft me een veilig gevoel.
Is nu 4 tientjes....en gratis verzending...
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Plaats reactie