Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ook Adri stelt zich voor. nieuwe update P1

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Hellracer
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2011, 19:13

Ook Adri stelt zich voor. nieuwe update P1

Bericht door Hellracer »

Hallo nu mede VW rijders :P

Het leek mij wel beleefd om mij eerst eens voor te stellen voordat ik alles ga vragen etc etc. ;) Anyhow sinds maandag bezitter van een T4 lwb enkelecabine. Na een zoektocht van 4jaar heb ik nu toch maar een T4 gekocht. Het is niet de beste maar dat moet het langzamerhand wel worden. Nagoed wie ben ik : Ik ben Adri 23jaren jong woonend in Middenmeer, daar net een huis gekocht samen met me meisie. Hobby veel aan autos en ook voor andere(met name mazda's) . Zelf heb ik ook nog een trackday autootje met een paar pks (320) Mazda 323F BG GTR. Bedoeling is ook om met de bus nu door het land te kruizen en de auto er achter op een trailert. Ik ga hier een hoop leren en lezen van julle info, en hopelijk kunnen jullie mij ook helpen met mijn vragen waar ik niet uitkom :)

Hier een foto van de T4 :
Afbeelding
215k gelopen 2,5TDI, recent overgespoten en is van een marktman geweest die kledig verkocht, dus netjes schoon van binnen :klappen

Afbeelding
En mijn autootje voor de Manta (was nog met de vorige motor 140pk)

Dat was het wel zo'n beetje denk ik, ga ik nu gauw naar het technische gedeelte want me turbo spoelt niet op..... :bonk


:driveT4 :wjw
Laatst gewijzigd door Hellracer op 26 jul 2011, 12:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joris 407
Berichten: 242
Lid geworden op: 06 feb 2011, 14:46

Re: Ook Adri steld zich voor

Bericht door Joris 407 »

Veel veilige km's en fijne tijd hier!
Hellracer
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2011, 19:13

Re: Ook Adri stelt zich voor. nieuwe update P1

Bericht door Hellracer »

Jawel eerste update :

- LMM vervangen voor een Audi A4 '97 exemplaar, en dat gaat nu vele malen beter

- Katvervanger gelast, eenmaal op de brug net voor de vakantie kwam ik er achter dat de uitlaat helemaal verrot was. Dus heb ik een tijdelijke uitlaat gelast en direct de cat. verwijderd en dit is zoooo goed merkbaar! Trekt nu lekkerder door en turbootje spoelt nu merkbaar op.

Echter ga ik wanneer het budget het toelaat de uitlaat kompleet vervangen voor een 2,5inch RVS exemplaar (zelfbouw) met nieuwe dempers en tips. Tevens ga ik wat roest bestrijden en de rollers van de schuifdeuren vervangen en opfrissen.

fotos volgen wanneer de uitlaat klaar is :), ik zal dan direct een project pagina maken ;) heb barre plannen met me bussie :D

:werkaanT4
Plaats reactie