Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

uitlaat demper T4 chassis

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Buenos Hermanos
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:49
Locatie: Epe

uitlaat demper T4 chassis

Bericht door Buenos Hermanos »

:muur Hee hallo, ik heb een transporter T4 op basis van een chassis met glasresteel erop.Nu wil ik mijn uitlaatdemper vervangen die is doorgeroest.
Ik had er één bestelt maar die blijkt niet te passen heb ik bij de buurman gekeken die heeft ook een t4 gewone bus en die lijkt op degene die ik gekregen heb. Het gaat om een 2.5 tdi blauwe i. van 1999. De demper die er onder zat daarvan zitten de ophangpunten net iets lager ( centimeter of 2 á 3 )
dan van de opgestuurde demper, leverancier zegt dat er 2 type's zijn maar daar wordt hetzelfde type demper aan voorgeschreven.Maar ik krijg hem er niet onder want hij komt vast tegen de chassis balk aan.
Kent iemand van jullie dit probleem of zit er zoals ik denk gewoon verschil in type dempers en lijken ze op het oog het zelfde.

Hoor het graag van jullie.
Gebruikersavatar
bas caravelle
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 jan 2007, 08:51
Locatie: Huizen ( Noord Holland )

Bericht door bas caravelle »

Mogelijk heeft de leverancier van je glasresteel vestevigingen gemaakt waardoor deze nu lager ligt, volgens hbase heeft een chassis cabinen en een gesloten bestel dezelfde uitlaat.


Gr. Bas
VW Caravelle 2.5 Tdi Lwb 1997
Gebruikersavatar
Buenos Hermanos
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:49
Locatie: Epe

Bericht door Buenos Hermanos »

Bedankt voor je antwoord, maar de uitlaat demper die er onder zit lijkt mij orgineel.Heb zelf inmiddels op internet gekeken bij Bosal daar geven ze wel twee type's op chassis cabine verschilt met mulltivan en gewoon T4 , artikelnummer van beiden verschilt en geven ze ook specifiek aan.
Anders maar naar de echte dealer ha,ha.. :bifun
Plaats reactie