Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

binnenverlicting brandt door

vragen over de T4
Plaats reactie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

binnenverlicting brandt door

Bericht door Harry 341 »

Mijn binnen verlichting fikt steeds uit.....kan dat aan de deurschakelaars liggen?
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: binnenverlicting brandt door

Bericht door Wim T4 935 »

Originele verlichting aangesloten middels originele bekabeling? Zo ja dan vermoedt ik sluiting alleen raar dat er dan geen zekering uitklapt. Of heeft de vorige eigenaar wellicht de zekering verzwaard van bv 5 naar 20 ampere?
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: binnenverlicting brandt door

Bericht door Harry 341 »

Ik heb dit nog nooit gehad Wim,had een lampje stuk in de oude...heb er nu drie keer een andere unit in gezet en binnen een dag is ie stuk.
De leeslamp doet het...en als ik gewoon met de schakelaar op de unit de binnenverlichting aanzet doet ie het ook,maar via deur open gebeurt er niks...(eerst wel maar later is het over)
Daarom mijn idee van de schakelaar....zoemer voor vergeten verlichting doet het ook niet meer....kwam ik net achter...
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: binnenverlicting brandt door

Bericht door vw_camper »

Harry,
Controleer of de deurschakelaar een goede massaverbinding heeft.
Groeten, Bert
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: binnenverlicting brandt door

Bericht door Harry 341 »

Opgelost....3 nieuwe schakelaars erin en de massaverbinding goed schoongemaakt...alles werkt weer zoals het hoort... :yes :toppie
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Re: binnenverlicting brandt door

Bericht door Oskar 725 »

Dat noemt men dus "overgangsweerstand" oftewel een :gif :gif :censor :censor :boos :boos massa verbinding. :toppie
Groet, Oskar.
Plaats reactie