Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nano lak protection

vragen over de T5
Plaats reactie
Leon H
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 okt 2011, 18:37
Locatie: Zevenbergen

Nano lak protection

Bericht door Leon H »

Beste Wjw

Heeft er iemand ervaring met Nano lak protection,
Wil dit aan laten brengen.

Ik hoor graag op en aanmerkingen.

Groet Leon H
Een dag niet gereden in me T5 is een dag niet geleefd.
Lisboa

Re: Nano lak protection

Bericht door Lisboa »

Beste Leon,

Ik neem aan dat je de lakverzegeling bedoelt? Dit heb ik zelf niet laten doen maar als er een nieuwe auto komt zal ik dit zeker laten uitvoeren. Voor de kosten hoef je het niet te laten want je krijgt er veel voor terug. Het bedrijf dat onze T5 laatst onder handen heeft genomen voert ook de lakverzegeling uit en levert dit met certificaat. Voor ons hebben ze de T5 van binnen en van buiten gepoetst en met een geweldig resultaat, motorruimte zag er weer als nieuw uit, en het resultaat van de bekleding was verbluffend. Ik koop nooit meer een middeltje bij de halfords of dergelijke winkel, maar laat het door dit bedrijf uitvoeren. Zo schoon krijg ik het zelf toch niet voor elkaar. Ze komen op elk gewenst locatie dus je hoeft auto geen dag kwijt te zijn. Daarnaast is het een duurzaam bedrijf, ze gaan in combinatie met moderne technieken zuinig om met het milieu. Op het forum kan ik er geen reclame voor maken vanwege de regels maar als je me een pb'tje stuur geef ik je de gegevens als je wilt.

Mvg,


Luuk
Leon H
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 okt 2011, 18:37
Locatie: Zevenbergen

Re: Nano lak protection

Bericht door Leon H »

Bedank voor de reaktie

Het is geen nieuwe 6 maanden oud.
Ze zouden de lak eerst polysten en dan die verzegeling aanbrengen.
De Nano lak protection of wel verzegeling aanbrengen volgens de poetser is er momenteel niets beters.

Groet Leon H
Een dag niet gereden in me T5 is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Gerrit354
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mei 2009, 16:30

Re: Nano lak protection

Bericht door Gerrit354 »

Is een product waar enorm veel geld aan verdient wordt. Het is een sealant die wordt verkocht alsof het een enorm luxe product is. Kijk ook eens hier: http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g=posts&m=45873 . Het is prima zelf te doen en geeft je ook nog voldoening.
Plaats reactie