Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw in het camper gebeuren

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Marielle
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2013, 20:17
Locatie: Breda

Nieuw in het camper gebeuren

Bericht door Marielle »

Hoi

Sinds kort hebben wij ( Wouter, Marielle en onze 2 kids van 5 en 0) een camper uit 1991 gekocht.
Het leek ons wel leuk om lekker makkelijk een weekendje weg te gaan, of alle twee wat te kunnen drinken op onze maandelijkse scouting avonden :camping en dan in lekker in de camper te kunnen overnachten (nu ben ik altijd de sjaak om nuchter te blijven)

Helaas zaten er wat mankementen aan de camper, deels al gefikst door mijn lieve broertje maar deels nog niet, koelkast werk niet, piept als hij aan staat, en de kachel werkt niet.

Over een paar weken gaan we testen hoe of we er met de kids in kunnen overnachten.

Gr. Marielle
Breda
Gebruikersavatar
volvosurfer
Berichten: 267
Lid geworden op: 10 mei 2009, 22:32
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nieuw in het camper gebeuren

Bericht door volvosurfer »

Is het een california?

Wat is de accuspanning van de huishoud accu als je op het display kijkt?
Jaaaaaa, een mooie California gekocht!!
Marielle
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2013, 20:17
Locatie: Breda

Re: Nieuw in het camper gebeuren

Bericht door Marielle »

California ja
Accu's twee stuks zijn nieuw (de oude eigenaar had er twee jaar geleden nieuwe in gezet, maar had steeds de camper voor 6 maandenlang de stalling staan en heeft waarschijnlijk de accu's niet los gehaald en waren dus kapot nu, beetje jammer ze kosten genoeg)

Accu stand is 12,6 geloof ik zo uit mijn hoofd, hij wisselt een beetje maar niet onder de 12 en dat moet goed zijn dacht ik.
Maar hij werkt ook niet aan de gewone stroom, wel piept hij elke paar minuten en laat hij in het display gewoon zien dat ie aan is.

Gr.
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Nieuw in het camper gebeuren

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Wouter, Marielle en 2 kids, welkom hier...
Plaats reactie