Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe Multivan 4 maanden levertijd !!?? Korter mogelijk ?

vragen over de T5
Plaats reactie
ad
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 feb 2007, 18:41
Locatie: Tiel

Nieuwe Multivan 4 maanden levertijd !!?? Korter mogelijk ?

Bericht door ad »

Hoi allen,

Ben nog in afwachting wat mijn totall-loss busje opbrengt, heb wel de dealer gevraagd wat de levertijden zijn, hij zegt circa 16 weken, is toch belachelijk !!
Iemand een tip waar / hoe dat sneller kan.

Vr grAd
geen gedoe.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Kan wel sneller, maar dan moet je er eentje uit voorraad nemen, dus zoals ie beschikbaar is. Dealer ff laten zoeken in het systeem van Pon wat er in NL op voorraad is en met welke opties.........

Enne, 16 weken is zo gek nog niet, ik kan mijn T5 in week 25 ophalen en deze is besteld in week 10 :lach Bovendien heb je ook nog met de zomervakantie te maken in de fabriek !
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Bericht door Ruud PS »

In week 8 besteld, produktie in week 23, levering ergens in Augustus.
Reden, waarschijnlijk de samenstelling van je Multivan. Hoe meer toeters en bellen, hoe langer het duurt voordat de produktie in de fabriek is gepland.
De aflevering in Nederland zou men trouwens trachten te bespoedigen (niet 5 weken bij Pon wachten op inbouw DC)
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Bericht door Klompkeman »

Binnen 8 weken, en navraag bij de verkoper leerde me dat je daar echt niet langer hoeft te wachten. Van den Brug in Drachten.

Die levertijden van 16 weken is echt belachelijk, er zijn oorlogen die minder lang duurden ;)
nr.258 in de lijst der Giganten
Plaats reactie