Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Van les auto naar camper
Van les auto naar camper
Hoi, ik ben nieuw op dit forum.We hebben een t5 2.5 dubbel cabine gekocht waar we een camper van gaan maken. We zijn begonnen met de draaiplateau,s voor de stoelen en een handrem verlagen. Ik snap niet helemaal hoe de verlagen gemonteerd moet worden op het vaste deel nast de stoel.
Dirk
Re: Van les auto naar camper
TS,
Welkom hier.
Ik heb niet direct antwoord op je vraag. Ik ben wel nieuwsgierig naar je ombouw project. Houd je ons met behulp van foto's op de hoogte?
Succes!
Welkom hier.
Ik heb niet direct antwoord op je vraag. Ik ben wel nieuwsgierig naar je ombouw project. Houd je ons met behulp van foto's op de hoogte?
Succes!
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
Zo, nu eerste even een start bericht. twee weken terug een voormalige lesauto gekocht een T5, 2,5 automaat met dubbel cabine.
Is 126,500 km gebruikt geweest als les auto, Is ingeleverd met een kapotte automaat zodat er nu een gereviseerde in zit.
Bedoeling is om hem vrij basic om te bouwen naar camper zodat deze daarvoor gekeurd kan gaan worden.
Is 126,500 km gebruikt geweest als les auto, Is ingeleverd met een kapotte automaat zodat er nu een gereviseerde in zit.
Bedoeling is om hem vrij basic om te bouwen naar camper zodat deze daarvoor gekeurd kan gaan worden.
Dirk
Hierna de handrem verlaagd en de stoelen draaibaar gemaakt.
Zoals al eerder gezegd voor de laatste twee bouten heb je een torx nodig. Bij mij was het niet nodig om iets van de bout aan de voorzijde af te slijpen. Het plateau kon goed draaien.
Uit de zijkant van de handrem steun heb ik een driehoek geslepen zodat hij mooi aansloot bij de oude steun.
Zoals al eerder gezegd voor de laatste twee bouten heb je een torx nodig. Bij mij was het niet nodig om iets van de bout aan de voorzijde af te slijpen. Het plateau kon goed draaien.
Uit de zijkant van de handrem steun heb ik een driehoek geslepen zodat hij mooi aansloot bij de oude steun.
- Bijlagen
Dirk
Zo nu ook nog een plaatje met de stoelen erop.
Volgende week gaat de eerste keuring plaats vinden naar enkel cabine
Volgende week gaat de eerste keuring plaats vinden naar enkel cabine
Dirk
Ik ben me nog aan het orienteren mbt het dak. Zit nog te twijfelen. Ook of ik het zelf ga doen. Sugesties?
Dirk